Teenused
Uuringud ja analüüs
Selgitame välja äri võimalused ja uurime kliente, et luua väärt teenuseid.
Meist
Meie tiimil on laialdased kogemused äride strateegilises arengus, digitaliseerimises ja loovtöös.
Disainime lihtsaid lahendusi keerulistele probleemidele. Usume, et hea kasutajakogemus parandab kliendi elukvaliteeti.
- customer journey
- customer research
- Executive training
- Personas
- Prototyping
- UX design
- UX/UI design
EAS soovis oma veebilehte paremini struktureerida ja parandada digitaalsete teenuste kvaliteeti. Kuidas strukteerida suurt kogust informatsiooni? Kuidas kommunikeerida keerulisi teenuseid lihtsalt? Kas bürokraatiat on võimalik vähendada?
- Process analysis
- Prototyping
- UX design
- UX/UI design
Erasmus+ kasutas kolme erinevat vananenud veebisaiti nii disaini kui ka tehnoloogia vaatest. Lehed olid keerulised, segadust tekitavad ja mõningal määral ka omavahel vastuolulised.
- customer journey
- customer research
- Process analysis
- Prototyping
- UX/UI design
Eesti on olnud avalike digiteenuste pioneer. Siiski puudub kasutajakogemuses sageli järjepidevus ning lahendused on ehitatud tehniliste võimaluste, mitte kasutaja vajaduste ümber. Kuidas muuta avalikud digiteenused kasutajasõbralikuks? Kuidas luua erinevate teenuse puutepunktide jaoks ühtne alus?
- customer journey
- customer research
- Personas
- Process analysis
- Prototyping
- UX/UI design
Coop Pank soovis luua uue versiooni oma mobiilsest internetipangast. Tihedas konkurentsis silma paistmiseks oli neil vaja sügavuti mõista kliendi ootuseid.
- customer journey
- customer research
- Personas
Tänapäeval põhinevad enamik olulisemaid äriotsuseid andmetel. Kuid mis siis, kui andmeid on liiga palju erinevates vormingutes? GoWorkaBitil oli palju andmeid oma kasutajate kohta, kuid neil oli abi vaja nende struktureerimisel ja analüüsimisel. Suuremaks eesmärgiks oli mõista, millistel kliendipersoonadel on kõrgeim väärtus kliendi elutsükli jooksul.
- brand development
- customer research
- marketing strategy
- Personas
- SEO
IWS oli edukalt saavutanud valdkonna juhtpositsiooni oma koduturul – Eestis. Seetõttu oli nende järgmine fookus suunatud ekspordile Euroopa Liitu. Plaani toetamiseks oli neil vaja selget turundusstrateegiat ja -plaani.
Klientide tagasiside
“Rethink aitas meil hõlpsasti luua silla olemasoleva organisatsiooni ja kliendikesksuse vahel. Tugevdasime oma positsiooni kui lihtsasti kasutatavate digitaalsete pangatoodete ja teenuste pakkujad Tšehhi turul.”
“Rethink on väärtuslik partner uuenduslike digitaalsete lahenduste kujundamisel avaliku sektori teenuste jaoks. Neil on arusaam globaalsetest teenusedisaini arengusuundadest, avaliku sektori vajadustest ning lõppkasutajate eelistustest ja nõuetest.”
“Rethinkiga koostöö oli suurepärane kogemus. Ettevõtte väljakutset võeti väga tõsiselt, korraldati töötubasid ja suhtlus oli alati õigeaegne, asjakohane ja väärtuslike teadmistega. Seeläbi lahendasime klientide murepunkte.”
Kohalik mõju. Rahvusvaheline haare.
Kontakt
Oleme avatud väljakutsetele. Võta ühendust!
Kirjuta
info@rethink.ee
Helista
+372 52 96 403
Tule külla
Rotermanni 7, 10313, Tallinn, Estonia