Tagasi tehtud tööde lehele

Väärtuspakkumise uuendamine teenusedisaini abil

Probleem

WNDYR arendas uuenduslikku digitaalset tööriista, mis annab tööprotsessidest hea ülevaate ja aitab neid optimeerida. Probleemiks oli sobiva turu leidmine ning seal nähtavuse saavutamine.

Lahendus

Olukorra analüüs
  • Intervjueerisime WNDYR töötajaid, et määratleda projekti skoop ja tuvastada esialgne sihtrühm.
Kliendiuuring
  • Viisime läbi süvaintervjuud ja kvalitatiivse andmeanalüüsi, et mõista klientide vajadusi.
  • Defineerisime kolm persoonat ning neile vastavad kolm väärtuspakkumist.
  • Kõik persoonad kuulusid USA keskmise suurusega ettevõtete tippjuhtide hulka.
Pehmete väärtuste uurimine
  • Kliendiuuringust selgus, et oleks vaja keskenduda rohkem “pehmetele väärtustele” ning seetõttu uurisime seda valdkonda lähemalt.
  • Selle tulemusena tegime tootes mitmeid muudatusi ning ettepaneku arendada automaatne stressi ja kaasatuse tuvastamise mudel.
Prototüübi disain ja testimine
  • Prototüüpisime uued funktsioonid, mille vajadus selgus kliendiuuringust.

Tulemused

  • Lisasime agiilsesse arendusprotsessi prototüüpimise etapi
  • Toode liikus testimisfaasidest järgmisse etappi, kus sai hakata kasutamise eest raha küsima
  • Kasutajad olid uue versiooni loomisse rohkem kaasatud
  • Uus lihtsam väärtuspakkumine
  • Kasutajauuringutel põhinev suunamuutus võrreldes esialgse arendusplaaniga
  • Teenusedisaini juurutamine nii metoodikana kui mõtteviisina

Koostöö Rethinkiga aitas meil oma kliente paremini mõista ning välja töötada väärtuspakkumise, mis suudab tõeliselt klientide vajadustega arvestada.

Tracey Foulkes
Asutaja ja kaastegevjuht

WNDYR

WNDYR on USAs asuv konsultatsioonifirma, mis tegutseb digitaalse transformatsiooni ja töö optimeerimise valdkonnas. Nad järgivad filosoofiat, mis seab inimkogemuse tehnoloogilise arengu keskmesse.

www.wndyr.com
Kliendiuuringud Andmeanalüüs Protsesside kaardistamine Ärianalüüs
Tagasi tehtud tööde lehele