Tagasi tehtud tööde lehele

Väärtuspakkumise uuendamine teenusedisaini abil

Probleem

WNDYR soovis parandada klientide tööprotsesse, arendades uuendusliku digitaalse tööriista, mis pakub andmepõhiseid teadmisi ja hõlbustab disaini ja optimeerimist. Siiski seisid nad silmitsi raskustega, et saavutada turuosa ja määratleda sobiv toote-turu sobivus.

Lahendus

Nende väljakutsete lahendamiseks rakendasime teenusedisaini metoodikaid, et valideerida ja täiustada toodet.

Olemasoleva toote kaardistamine

  • Teostasime siseintervjuusid, et määratleda projekti ulatus ja tuvastada esialgne sihtrühm.
  • Keskendusime suurtele Ameerika Ühendriikide ettevõtetele, sihides juhte ja tegevjuhte.

Kliendi perspektiivi kaardistamine

  • Viisime läbi põhjalikke intervjuusid ja kvalitatiivset analüüsi, et mõista klientide vajadusi seoses SaaS-lahendusega.
  • Arendasime välja kolm persoona arhetüüpi, millel on ainulaadsed väärtuspakkumised, suunatud Ameerika Ühendriikide keskastme juhtidele.

Täiendav kaardistus

  • Tõime välja teadmised kliendiuuringutest, mis suunasid tegema akadeemilist uurimistööd kliendimõõdikute kohta.
  • See viis laiaulatusliku platvormi ümberkujundamiseni, mis hõlmas automaatset stressi ja kaasatuse tuvastamise mudelit.

Interaktiivse prototüübi kujundamine ja testimine

  • Kujundasime ümber SaaS-toote, et integreerida uusi funktsioone, mis põhinevad kliendiintervjuudest tuvastatud vajadustel.
  • Loodud interaktiivne prototüüp oli UI disaini aluseks, millele järgnes litsentsimiseks valmis toote.

Tulemused

Teenusedisaini metoodika rakendamine võimaldas kehtestatud eelduste valideerimist ning viis mitmete oluliste tulemusteni:

  • Tõi tagasi kliendikeskse prototüüpimise agiilsesse arendusprotsessi, säästes arendusressursse.
  • Toote ülemineku võimaldamine Alpha ja Beta testimisest “tasulisse” mudelisse, käivitades teekonna toote-turu sobivuse saavutamiseks.
  • Kasutajate kaasatus kasvas võrreldes varasemate versioonidega.
  • Üksikasjaliku ja praktilise väärtuspakkumise ümberdefineerimine.
  • Funktsionaalse pivoti võimaldamine algsest arendusplaanist.
  • Loodud paremad suhted lõppkasutajate ja arendajate vahel.
  • Teenusedisaini kehtestamine nii metoodikana kui ka mõtteviisina.

Koostöö Rethinkiga aitas meil parandada meie võimet paremini mõista oma kliente ning välja töötada väärtuspakkumise, mis suudab tõeliselt klientide vajadustega arvestada.

Tracey Foulkes
Asutaja ja kaastegevjuht

WNDYR

WNDYR, a US based consultancy, operating in the digital transformation and work optimization realm, stands at the forefront of reshaping the future of work. Embracing a philosophy that places human experience at the heart of technological evolution.

www.wndyr.com
Kliendiuuringud Andmeanalüüs Protsesside kaardistamine Ärianalüüs
Tagasi tehtud tööde lehele