Tagasi tehtud tööde lehele

Utilitase uus veebileht – kliendikeskne, selge sõnumiga  ja tulevikku vaatav 

Väljakutse

Utilitas soovis uut veebilehte, sest olemasoleval esines mitmeid probleeme. Peamine mure oli kliendikesksuse puudumine – sihtrühma vajadusi ja ootusi ei olnud kaardistatud. Lisaks ei toetanud veebileht ettevõtte tegevusi jätkusuutlikkuse suunal ega aidanud sõnumeid mõjusalt edastada. Probleemide lahendamine nõudis strateegilist lähenemist.

Lahendus

Projekt koosnes mitmest olulisest etapist:

1. etapp: Kliendivajaduste mõistmine. See etapp viidi läbi koostöös AKU Collective’iga.

Koostöös AKU Collective’iga viisime läbi kliendiuuringud ja intervjuud, et selgitada sihtrühmade prioriteedid ja eelistused. Rääkisime ka Utilitase inimestega, et mõista ettevõtte visiooni ja eesmärke. See lähenemine aitas siduda kliendi ja ettevõtte vaated ning luua selge aluse järgmistele sammudele.

2. etapp: Veebilehe struktuuri ja prioriteetide väljatöötamine

Analüüsitulemuste põhjal täpsustasime veebilehe struktuuri ja sisu prioriteedid. Fookuses oli sihtrühma vajadustest lähtuv ülesehitus.

3. etapp: Prototüüpimine ja UI/UX disain

Lõime detailse prototüüpimise ja disainikontseptsiooni. Kasutasime plokkide ja komponentide loogikat sisuvaadete loomisel, mida saab pärast uute lehtede loomisel ära kasutada. See lähenemine võimaldas suuremat paindlikkust sisu integreerimise etapis.

4. etapp: Sujuv arendusprotsess

Kui prototüüp ja visuaalne lahendus olid paigas, alustasime arendusega. Veebileht ehitati WordPressi platvormile, et tagada lihtne sisu haldamine. Hiljem rakendasime “headless” lahenduse, et suurendada turvalisust ja jõudlust.

5. etapp: Sisu integreerimine

Pärast disaini ja arenduse valmimist alustasime sisu sisestamisega, tagades ühtlase visuaalse stiili ja selge sõnumi.

Kogu projekti jooksul tegime tihedat koostööd Utilitasega, kes andis kiiret ja selget tagasisidet.

Tulemus

2023. aasta aprillis lansseerisime uue veebilehe, mis on kasutajakeskne ning peegeldab selgelt Utilitase pühendumust jätkusuutlikkusele. Pärast avaldamist tegime jooksvad täiendused, et tagada sujuv kasutajakogemus.

Koostöö Rethinkiga on olnud suurepärane kogemus. Meie koostöö on olnud tõhus, saavutades edu tänu meeskonnatööle ja ühiselt jagatud pühendumusele kvaliteedi tagamises.

Olga Onton
Turundus- ja kommunikatsioonijuht

Utilitas

Utilitas on juhtiv taastuva soojus- ja elektrienergia ning kaugkütte ja kaugjahutuse tootja üle kogu Eesti.

www.utilitas.ee
Kliendiuuringud Veebiarendus Ärianalüüs Prototüüpimine UX ja UI disain
Tagasi tehtud tööde lehele