Brändi uuendamine

Probleem
SelectZero (varem LiTech) on kiire kasvuga idufirma andmete jälgimise valdkonnas. Kuna ettevõte oli teinud olulise arenguhüppe, oli neil vaja uuendada oma identiteeti, et see peegeldaks nende uut küpsuse taset. Eesmärk oli bränd uuesti positsioneerida ja luua uued visuaalse kommunikatsiooni tööriistad, mis toetaksid jätkuvat kasvu.
Lahendus
Olukorra kaardistus ja visioon
- Kliendiintervjuud mõistmaks persoonasid ning seda, kuidas brändi tajutakse
- Intervjuud tiimiliikmetega
- Veebilehe UX/UI analüüs
- SEO märksõnade kaardistamine tekstide kirjutamiseks
- Brändi positsioneerimise töötuba
Uue brändi loomine
- Visuaalse keele väljatöötamine, sh logo, värvid, graafilised elemendid
- Uue nime väljatöötamine
- Brändi kontseptsiooni loomine, võttes arvesse uut positsioneeringut
- Loo kirjutamine, mis kõnetaks nii otsustajaid kui tehnilisi tiime
- Logo loomine
Loodud materjalid
- Logo
- Brändi positsioneering
- Väärtused
- Põhisõnumid ja toetavad sõnumid
- Visuaalsed põhimõtted
- Näidised brändi kasutamisest (veeb, sotsiaalmeedia, kingitused)
- Sisu ettepanekud SEO optimeerimiseks
Brändi uuendamine ei ole lihtne ülesanne, kuid Rethink juhtis meid sujuvalt suurepärase lõpptulemuseni. Nad olid töötubades väga abivalmid ja mõtlesid koos meiega välja silmapaistvad visuaalid. Loodud brändiraamat toetab meid igapäevaselt.
Taavi Teder
COO
SelectZero
SelectZero andmete jälgimise tööriist aitab andmetes selgust saada ja teha teadlikke äriotsuseid.