Tagasi tehtud tööde lehele

Brändi uuendamine

Rethink selectzero

Probleem

SelectZero, varem tuntud kui LiTech, on idufirmana edukalt kasvanud andmete jälgimise valdkonnas tugevale positsioonile. Kuna ettevõttel oli toimunud oluline arenguhüpe, oli neil vaja uuendada oma identiteeti. Eesmärk oli peegeldada nende uut küpsuse taset. Vajalik oli defineerida uus brändi positsioneering ja luua ühtsed visuaalse kommunikatsiooni tööriistad, mis toetaksid igakülgselt kasvu teekonna jätkamist.

Lahendus

Ehitasime uue brändi 2 etapis:

Olukorra kaardistus ja visioon

  • Kliendiintervjuud sisendikorjeks brändi maine teemal. Lisaks erinevate persoonade mõistmiseks.
  • Sisendikorje tiimilt
  • Veebilehe UX/UI analüüs
  • SEO märksõnade kaardistamine tekstide kirjutamise sisendiks
  • Brändi positsioneeringu workshop
  • Uue visiooni seadmine brändi positsioneeringuks

Uue brändi loomine

  • Visuaalse keele väljatöötamine, sh logo, värvid, graafilised elemendid, mis toetavad peamiste rakenduste loomist.
  • Uue nime väljatöötamine
  • Brändi kontseptsiooni loomine, võttes arvesse uut positsioneeringut
  • Loo kirjutamine, mis kõnetab nii otsustajaid kui tehnilisi elluviijaid
  • Logo arendus

Loodud materjalid

Uus brändiraamat, mis sisaldas:

  • Logo
  • Brändi positsioneering
  • Väärtused
  • Põhisõnumid ja toetavad sõnumid
  • Visuaalsed põhimõtted lihtsalt kasutatavas formaadis
  • Näidised brändi kasutusest (veeb, sotsiaalmeedia, kingitused)
  • Sisu ettepanekud SEO-ks

Brändi uuendamine ei ole lihtne ülesanne. Rethink aitas meil protsessi sujuvaks muuta ja juhtis meid suurepärase lõpptulemuseni. Nad olid väga abivalmid, viies meid läbi erinevate töötubade ja mõeldes meiega kaasa, et leida kõnetavad lahendused. Lõpptulemusena koostasid tervikliku brändiraamatu, mis toetab meid igapäevaselt.

Taavi Teder
COO

SelectZero

SelectZero pakub selgust andmetes pakkudes mitmekülgset tööriista andmete jälgimiseks ja aitab seeläbi teha teadlike ärilisi otsuseid.

www.selectzero.io
Kliendiuuringud Protsesside kaardistamine Ärianalüüs Turu-uuring ja trendid Bränd
Tagasi tehtud tööde lehele