Persoonad ja klienditeekonnad

Väljakutse
Millistele klientidele keskenduda, kui arendadakse teenust, millel on väga suur ja mitmekesine kasutajaskond? GoWorkaBit’il oli palju andmeid oma kasutajate kohta, kuid neil oli vaja abi andmete analüüsimisel. Nad soovisid välja sõeluda need persoonad, kellel on suurem tõenäosus korduvate tellimuste tegemiseks ja kes toovad pikaajaliselt kõige rohkem tulu. Kasutajaintervjuud olid GoWorkaBiti tiimil juba tehtud, kuid nad vajasid abi tulemuste interpreteerimisel.
Protsess
- Kõigepealt kaardistasime kahes töötoas koos GoWorkaBit’i tiimiga olemasolevate andmete põhjal potentsiaalsed persoonad.
- Kuna andmetes oli ebakõlasid tegime lisaks 13 poolstruktureeritud intervjuud.
- Nüüd saime juba kindlamalt defineerida kaks kõige perspektiivikamat persoonat ning kaardistada nende klienditeekonnad ja valupunktid.
- Leidsime, et ajutiste tööampsude otsimine vajaks täiustamist ning soovitasime uuendada platvormi otsingut ja filtreid.
Tulemus
Projekti tulemusel sai GoWorkaBit selge arusaama, kuidas oma kasutajaskonda grupeerida. Oluliste klientide tundmine aitab neil kohandada teenust ja turundustegevusi just neile persoonadele, kellel on suurim potentsiaal väärtust luua. Projekti käigus kaardistasime ka kasutajakogemuse probleemid, mida järgmiste sammudena parandada.
Numbrid
- 2 töötuba
- 13 intervjuud
- 2 võtmepersoonat
- Rohkem kui 200 000 kasutajat
Koostöö Rethinkiga aitas meil mõista oma kliente ja nende teekonda uuel süsteemsel viisil. Välisekspertide kaasamine andis meile uue vaatenurga, kuidas teenust meie võtmeklientidele kohandada. Koostöö oli suurepärane, projekt hõlmas nii töötubasid meie meeskonnaga kui ka Rethinki individuaalset tööd.
Gerli Veermäe
Kaasasutaja & COO
GoWorkaBit
GoWorkaBit on töökuulutuste portaal, mis pakub erineva ajalise pikkusega tööampse.