Tagasi tehtud tööde lehele

Tööriista positsioneerimine laiemale sihtrühmale

Probleem

PEPChecker kõnetas peamiselt üht tüüpi kasutajaid – tarkvaraarendajaid. Ettevõte soovis kohandada oma pakutavat digilahendust nii, et see kõnetaks laiemat sihtgruppi, sh otsustajaid. Uue kasutajaliidese väljatöötamisega oli eesmärk tõsta ka tööriista kasutajamugavust. Edu mõõdikuks seati maksvate klientide arvu kasv.

Lahendus

Nende väljakutsetega tõhusalt toimetulemiseks rakendasime mitmeid strateegilisi samme:

  • Kasutajaintervjuud ja profiilide loomine. Viisime läbi intervjuusid üle kogu maailma, et mõista väikeste ja keskmise suurusega ettevõtete otsustusprotsesse ja nõudmisi, kuna nemad oleksid platvormi potentsiaalsed kasutajad. Klientide profiilide loomise kaudu suunasime teenuse arendust, et see vastaks täpselt nende vajadustele.
  • Pakkumiste ja teenusepakettide struktuuri loomine. Erinevate teenusemudelite ja kontseptsioonide loomine nõudis mitme variandi väljatöötamist. Koostöös PEPCheckeri meeskonnaga mõtlesime läbi, milliseid pakette pakkuda, kui palju need maksaksid ja milliseid hüvesid need sisaldaksid. Samuti otsustasime, mida igasse paketti lisada, pakkudes osadele klientidele ka tasuta võimalusi. Paketid said nimed ning selgitasime klientidele, kuidas nad saaksid pakette vahetada.
  • Prototüüpimine ja kasutajakogemuse (UX) disain. Töötasime välja veebilehe täielikult funktsioneeriva prototüübi, mis hõlmas nii turunduse kui ka sisse logitud kasutajate vaateid. See prototüüp võimaldas kasutajatel testida ja tagasisidet anda ning oli abiks arendajatele, kes said detailse dokumentatsiooni edasiseks arendustegevuseks.
  • Tõhusa suhtlusvoo loomine. Töötasime välja suhtlusvoo, mis oli kohandatud klienditeekonnale ja hõlmas mitmeid kontaktpunkte erinevates kanalites. Sõnumid olid suunatud erinevates klienditeekonna etappides olevatele kasutajatele, keskendudes eriti kasutajate onboarding-protsessile.
  • UI disaini värskendus. Uuendasime kasutajaliidest, lisades kaasaegseid värve, fonte, ikoone ja nupustiile, säilitades samal ajal brändi ühtsuse nii avalehel kui ka iseteeninduskeskkonnas. Tulemusena paranes oluliselt kogu kasutajakogemus.

PEPChecker on väga spetsiifiline tööriist. Meid hämmastas, kui kiiresti Rethink mõistis selle nüansse ja tõi välja lahenduse, mis sobitus ideaalselt kasutajate vajadustega. Meie koostöö sujus ladusalt ja soovitame neid soojalt kõigile, kes vajavad süvitsi minevat partnerit, kes omab arusaama kliendi vajadustest, infostruktuurist, UX/UI disainist ja tõhusast kliendikommunikatsioonist.

Marko Vaik
Tegevjuht

PEPChecker

PEPChecker pakub lihtsat ja selget alternatiivi olemasolevatele PEP-i ja sanktsioonide kontrolli teenusepakkujatele, muutes AML/KYC vastavuse kättesaadavaks kõigile ettevõtetele üle maailma. Eestis asuv PEPChecker on turul kõige põhjalikum PEP-i kontrolli ja sanktsioonide otsingu tööriist.

www.pepchecker.com
Kliendiuuringud Ärianalüüs Prototüüpimine UX ja UI disain
Tagasi tehtud tööde lehele