Tööriista positsioneerimine laiemale sihtrühmale

Probleem
PEPChecker’i kasutajad olid valdavalt tarkvaraarendajad. Ettevõte soovis kõnetada laiemat sihtgruppi, sealhulgas otsustajaid, parandada tööriista kasutajamugavust ning suurendada maksvate klientide hulka.
Lahendus
- Kasutajaintervjuud ja kliendiprofiilid. Intervjueerisime uue sihtrühma – väiksete ja keskmise suurusega ettevõtete – esindajaid, et mõista nende otsustusprotsesse ja nõudmisi sarnastele tööriistadele.
- Teenusepakettide loomine. Koostöös PEPCheckeri meeskonnaga mõtlesime läbi, milliseid pakette pakkuda, kui palju need maksaksid, milliseid teenuseid need sisaldaksid ja kuidas võiks pakette nimetada. Disainisime paketivaliku ja paketivahetuse teekonnad.
- Prototüüpimine ja kasutajakogemuse (UX) disain. Lõime prototüübi, mis hõlmas nii avalikku veebi kui ka sisselogitud kasutajate vaateid.
- Tõhusa kommunikatsiooniloogika loomine. Töötasime välja kommunikatsiooniloogika igaks klienditeekonna etapiks erinevates kanalites. Erilist tähelepanu pöörasime onboarding’u protsessile.
- UI disaini värskendus. Värskendasime kasutajaliidese disaini, säilitades samal ajal brändi ühtsuse nii avalikus veebis kui ka iseteeninduskeskkonnas.
PEPChecker on väga spetsiifiline tööriist. Meid hämmastas, kui kiiresti Rethink mõistis selle nüansse ja pakkus välja lahenduse, mis sobitus ideaalselt kasutajate vajadustega. Meie koostöö sujus ladusalt ja soovitame neid soojalt kõigile, kes vajavad süvitsiminevat partnerit tegelemaks kliendi vajaduste väljaselgitamise, info struktureerimise, UX/UI disaini ja tõhusa kliendikommunikatsiooniga.
Marko Vaik
Tegevjuht
PEPChecker
PEPChecker on kõige põhjalikum PEPi ja sanktsioonide kontrollimise tööriist, mis teeb AML/KYC nõuete täitmise ettevõtetele palju lihtsamaks.