Brändiuuendus ja uus veebidisain
Väljakutse
Opus Online, juhtiv tarkvaraarendusettevõte Eestis, vajas oma teenuste kommunikeerimise lihtsustamist ja ümberstruktureerimist. Nad soovisid oma väärtuspakkumist uuesti sõnastada. Eesmärk oli tagada, et kliendid ja potentsiaalsed töötajad saaksid nende veebisaidi kaudu kergesti aru ettevõtte tugevustest ja ekspertvaldkondadest. Sõnumite tõhusaks edastamiseks vajas ka visuaalne keel uuendamist. Opus otsis stiili, mis oleks ajatu, kuid samas põnev ning sobiv tarkvaraarendusega tegelevale ettevõttele.
Lahendus
Alustasime informatsiooni kogumist sidusrühmadelt, et mõista väärtust, mida ettevõte oma klientidele pakub. Samuti viisime meeskonnas läbi brändi tajumise analüüsi ja SEO-uuringu, et tuvastada parimad märksõnad. Nende teadmiste põhjal töötasime välja uue veebisaidi struktuuri, kus jagasime Opuse teenused kahte põhivaldkonda. Kirjeldasime eraldi mõlema teenuse protsessid lahti üksikasjalikult. See struktuur kujunes uue veebilehe disaini aluseks.
Alustasime uue struktuuri, väärtuspakkumise ja sõnumite väljatöötamisega. Pärast kinnitust jätkasime disainikatsetuste, graafiliste elementide ja värvipaleti loomisega. Lõplik kujundus sisaldas elemente, mis on inspireeritud digitaalsest maailmast ja pikseldamisest.
Ettevõtte väärtuste edastamiseks potentsiaalsetele töötajatele korraldasime Opuse kontoris fotosessiooni, et anda ülevaade kontorielust.
Tulemused
Andsime üle uue veebilehe disaini prototüübi Figma programmis ning kogu sisu. Lõime ja edastasime sisu nii inglise kui ka eesti keeles. Tarkvaraarendusettevõttena jätkas Opus iseseisvalt veebilehe arendamist.
Uus veebileht on nüüd Opus Online’i digitaalne visiitkaart.
Numbrid
- 1 väärtuspakkumine
- 2 määratletud põhiteenust
- 4 etapiline selgitatud protsess, mis toimus mõlema teenuse raames
- 2 keelt
- 30 pilti
Opus Online
Opus is a leading software development company in Estonia. They are experienced in custom software development as well as building e-commerce solutions.