Brändiuuendus ja uue veebi disain

Väljakutse
Opus Online, juhtiv tarkvaraarendusettevõte Eestis, tahtis lihtsustada viisi, kuidas nad oma teenuseid kommunikeerisid ning sõnastada uue väärtuspakkumise. Eesmärk oli tagada, et kliendid ja potentsiaalsed töötajad saaksid nende veebisaidi kaudu paremini aru ettevõtte tugevustest ja ekspertvaldkondadest. Sõnumite tõhusaks edastamiseks vajas ka visuaalne keel uuendamist. Opus otsis stiili, mis oleks ajatu, kuid samas põnev ning sobiv tarkvaraarendusega tegelevale ettevõttele.
Lahendus
Uurisime erinevatelt osapooltelt, millist väärtust Opus Online oma klientidele loob, viisime läbi bränditaju uuringu Opuse tiimis ning SEO analüüsi, et leida parimad märksõnad.
Nende teadmiste põhjal töötasime välja uue veebisaidi struktuuri, kus jagasime Opuse teenused kahte põhivaldkonda. Joonistasime esialgsed veebivaated, töötasime välja väärtuspakkumise ja sõnumid ning otsisime uut disainikeelt. Lõplik visuaalne kontseptsioon on inspireeritud digiruumist ja pikslitest.
Et kommunikeerida ettevõtte väärtusi potentsiaalsetele töötajatele, korraldasime Opuse kontoris fotosessiooni ning kasutasime neid fotosid veebis.
Tulemused
Andsime üle uue veebilehe prototüübi ning sisutekstid. Koostasime sisu nii eesti kui inglise keeles. Lehekülje arendas Opus Online ise.
Uus veebileht on nüüd Opus Online’i digitaalne visiitkaart.
Numbrid
- 1 väärtuspakkumine
- 2 põhiteenust ja protsesside kirjeldused
- 2 keelt
- 30 fotot
Opus Online
Opus on juhtiv tarkvaraarenduse ettevõte Eestis, kellel on pikaajalised kogemused nii eritellimusel tarkvara loomisel kui e-kaubanduse lahenduste väljatöötamisel.