Tagasi tehtud tööde lehele

Eesti e-teenused

Väljakutse

Eesti on olnud avalike digiteenuste pioneer. Siiski puudub kasutajakogemuses sageli järjepidevus ning lahendused on ehitatud tehniliste võimaluste, mitte kasutaja vajaduste ümber. Kuidas muuta avalikud digiteenused kasutajasõbralikuks? Kuidas luua erinevate teenuse puutepunktide jaoks ühtne alus?

Lahendus

Eesti Vabariigi Valitsus on töötamas välja uut, sündmuspõhist lähenemist digitaalsete avalike teenuste disainimiseks. See tähendab, et erinevate asutuste vastutada tegevused on sageli kasutaja vajadustest lähtuvalt teenustesse ühtseks konsolideeritud. Tulime selles protsessis appi, et disainida juba olemasolevad e-teenused uuest eesmärgist lähtuvalt.

Tulemus

Oleme töötanud 3 projektil isikuandmete kaitse, ettevõtte rahastuse ja e-kviitungite teemadel. Kõik projektid on valminud tegelike kasutajate vajadusi arvestades ning ei piirdunud vaid uue visualiseeringuga. Kasutajate mõistmine on olnud meie elluviidavate projektide alustalaks.

Andmed

  • 40+ süvaintervjuud klientidega
  • 350 küsimustiku vastust
  • 2 täisteenuse prototüüpi

Rethink on väärtuslik partner uuenduslike digitaalsete lahenduste kujundamisel avaliku sektori teenuste jaoks. Neil on arusaam globaalsetest teenusedisaini arengusuundadest, avaliku sektori vajadustest ning lõppkasutajate eelistustest ja nõuetest.

Sandra Särav
Ettevõtlus- ja tarbimiskeskkonna asekantsler

Ministry of Economic Affairs and Communications

The Ministry of Economic Affairs and Communications is a government ministry of Estonia creating overall conditions for the growth of the competitiveness of the Estonian economy.

www.mkm.ee
Kliendiuuringud Ärianalüüs Prototüüpimine UX ja UI disain
Tagasi tehtud tööde lehele