Eesti e-teenused
Väljakutse
Eesti on olnud avalike digiteenuste pioneer. Siiski puudub kasutajakogemuses sageli järjepidevus ning lahendused on ehitatud tehniliste võimaluste, mitte kasutaja vajaduste ümber. Kuidas muuta avalikud digiteenused kasutajasõbralikuks? Kuidas luua erinevate teenuse puutepunktide jaoks ühtne alus?
Lahendus
Eesti Vabariigi Valitsus on töötamas välja uut, sündmuspõhist lähenemist digitaalsete avalike teenuste disainimiseks. See tähendab, et erinevate asutuste vastutada tegevused on sageli kasutaja vajadustest lähtuvalt teenustesse ühtseks konsolideeritud. Tulime selles protsessis appi, et disainida juba olemasolevad e-teenused uuest eesmärgist lähtuvalt.
Tulemus
Oleme töötanud 3 projektil isikuandmete kaitse, ettevõtte rahastuse ja e-kviitungite teemadel. Kõik projektid on valminud tegelike kasutajate vajadusi arvestades ning ei piirdunud vaid uue visualiseeringuga. Kasutajate mõistmine on olnud meie elluviidavate projektide alustalaks.
Andmed
- 40+ süvaintervjuud klientidega
- 350 küsimustiku vastust
- 2 täisteenuse prototüüpi
Ministry of Economic Affairs and Communications
The Ministry of Economic Affairs and Communications is a government ministry of Estonia creating overall conditions for the growth of the competitiveness of the Estonian economy.