Eesti e-teenused

Väljakutse
Eesti on olnud avalike digiteenuste pioneer. Siiski puudub kasutajakogemuses sageli järjepidevus ning lahendused on ehitatud tehniliste võimaluste, mitte kasutaja vajaduste ümber. Kuidas muuta avalikud digiteenused kasutajasõbralikuks? Kuidas luua erinevate teenuse puutepunktide jaoks ühtne alus?
Lahendus
Eesti Vabariigi Valitsus on töötamas välja uut, sündmuspõhist lähenemist digitaalsete avalike teenuste disainimiseks. See tähendab, et lähtuvalt kasutaja vajadustest tuuakse sageli ühte teenusesse kokku mitmeid alamteenuseid, mis võivad olla erinevate asutuste vastutusalas. Tulime selles protsessis appi, et olemasolevad e-teenused uuest eesmärgist lähtuvalt ümber disainida.
Tulemus
Oleme töötanud kolmes projektis isikuandmete kaitse, ettevõtte rahastuse ja e-kviitungite teemadel. Kõik projektid on valminud tegelike kasutajate vajadusi arvestades, mitte piirdunud vaid uue visuaaliga. Kasutajate mõistmine on olnud meie projektide alustalaks.
Andmed
- 40+ süvaintervjuud klientidega
- 350 vastust küsimustikele
- 2 prototüüpi
Rethink on väärtuslik partner avaliku sektori teenustele innovaatiliste digitaalsete lahenduste loomisel. Nad mõistavad globaalse teenusedisaini trende, avaliku sektori vajadusi ja lõppkasutajate eelistusi. Rethink oskab paljude osapooltega projekte hästi juhtida ja dokumenteerida.
Sandra Särav
Ettevõtlus- ja tarbimiskeskkonna asekantsler
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi ülesanne on luua üldtingimused Eesti majanduse konkurentsivõime kasvuks.