Turundusstrateegia, uus veeb, kesklinna kliiniku ja brändi lansseerimine

Probleem
Medicumi bränd oli 35+ aastat vana, kuid pikka aega polnud selle arendamisel strateegilist suunda. Ettevõte töötas ajale jalgu jäänud brändijuhistega, veebis oli palju aegunud sisu ning mõjusate turundus- ja kommunikatsioonitegevuste elluviimiseks puudusid kaasaegsed tööriistad. Samas olid Medicumil kaks uut suurt eesmärki – kesklinna kliiniku avamine ja sellega koos erameditsiini osakaalu suurendamine. See tähendas, et ettevõttel oli vaja ümber mõtestada oma digikanalid ning brändistrateegia, et need toetaksid planeeritavat arenguhüpet.
Lahendus
Mitu strateegilist tegevust oli tarvis ellu viia paralleelselt – brändi arendamine, turundusstrateegia väljatöötamine ning uue veebi loomine. Rethinki esindaja astus külalisturundusjuhi rolli, et projekt eduka finaalini juhtida.
Esmased eesmärgid:
- aasta turunduseelarve ja -plaani koostamine
- uue veebi loomine
- uue Medicumi kesklinna kliiniku avamine koos uue brändiga
- kliiniku viidanduse loomine
Koostöö algas põhjaliku brändi, turundustegevuste ja veebi auditiga. Kogutud infost lähtudes koostasime aasta turundusplaani ja -eelarve.
Uue veebilehe projekt sisaldas kõiki tavapäraseid samme: töötoad Medicumi meeskonnaga, UX- ja UI-disain, infoarhitektuur, sisuloome ning arendus.
Brändi lansseerimisel viisime ellu väli- ja digikampaania. Aitasime välja töötada uue brändikeelega materjalid, alates uutest siltidest ja tööandja brändingust kuni trükiste ja reklaamkingitusteni.
Põhiprojektidele lisaks oli külalisturundusjuht abiks jooksvate turundustegevustega – osalemine uue brändiga tööandjate messil, värbamiskampaania korraldamine jms.
Brändijuhendi koostasime koostöös Optimist Creative’iga.
Tulemused
- Uus bränd, uus veeb ja uue kliiniku lansseerimine
- Sisu lihtsustamise ja konsolideerimisega õnnestus vähendada tekstide mahtu veebis 70% – 663 lehelt 130 leheni
- Külastajate veebilehel veedetud aeg kasvas 25%
- 20% rohkem veebilehe külastajaid ja aja broneerimise nupule vajutajaid kampaaniaperioodil
- 2000+ uut sotsiaalmeedia jälgijat 6 kuuga
- Värbamiskampaania tõi 600 kandideerijat
Medicum
Medicum on Eesti suurim haiglavälist üld- ja eriarstiabi pakkuv tervishoiuasutus.