Turundusstrateegia, uus veeb, kesklinna kliiniku ja brändi lansseerimine
Probleem
Medicumi brändil oli 35+ aastat pärandit, kuid brändi arendamisel polnud tükk aega olnud strateegilist lähenemist. Ettevõte töötas ajale jalgu jäänud brändijuhistega, veebis oli palju aegunud sisu ja lehti ning mõjusateks turundus- ja kommunikatsioonitegevuste elluviimiseks puudusid kaasaegsed tööriistad. Samas olid Medicumil ees kaks uut suurt eesmärki – kesklinna kliiniku avamine ja sellega koos erameditsiini osakaalu suurendamine. Need strateegilised sammud tähendasid, et ettevõttel oli vaja ümber mõtestada oma digikanalid ning brändistrateegia, mis toetaksid planeeritavat arenguhüpet.
Lahendus
Mitu strateegilist tegevust oli tarvis ellu viia paralleelselt – brändi arendamine, turundusstrateegia väljatöötamine ning uue veebi loomine. Medicumile vajalik sihikindel turundusjuht – asusime Rethinkiga ettevõttele partneriks külalisturundusjuhi rollis. Esmased eesmärgid sisaldasid:
- aasta turunduseelarve ja -plaani koostamine
- uue veebi arendamine
- uue Medicumi kesklinna kliiniku avamine koos uue brändiga
- kliiniku viidanduse loomine
Koostöö algas põhjaliku brändi, turundustegevuste ja veebi auditi ja analüüsiga. Kogutud info baasil, ehitasime aasta turundusplaani koos eelarvega.
Sama eeltöö baasilt alustasime ka uue veebi loomisega uue visuaalse keelega. Projekt hõlmas workshop’e tiimiga, kasutajakogemuse kujundamist ja veebidisaini, infoarhitektuuri loomist, sisu tootmist ja veebiarendust.
Brändi lansseerimisel sai ellu viidud väli ja -digikampaania. Lisaks uuendasime mitmed infokandjad uue brändi baasil alates trükistest kuni viidanduse ja digitaalsete bänneriteni.
Lisaks ehitasime üles turunduse tulemuste visuaalse töölaual ja jätkasime teenusepõhiste kampaaniate elluviimisega
Põhiprojektidele lisaks oli külalisturundusjuht abiks jooksvate turundustegevustega. Välja sai töötatud värbamismessi lahendus, korraldatud tervishoiutöötajate konverents ja värbamiskampaania.
Brändijuhend koostasime koostöös Optimist Creative’iga.
Tulemused
- Uued brändi põhimõtted, uus veebileht ja uue kliiniku lansseerimine
- 70% sisu kustutatud veebist, mis oli aegunud
- 663 veebi alamlehe vähendamine 130 alamlehele
- 25% kasv veebis veedetud ajas
- 20% rohkem veebikülastajaid ja “broneeri” konversioone kampaaniaperioodil
- 300+ uut sotsiaalmeedia jälgijat
- 1 tööandjabrändingu messilahendus
- Üle 600 kandideerija värbamiskampaanias
- Kesklinna kliiniku viidandus
Medicum
Medicum is the largest healthcare institution in Estonia providing outpatient general and specialized medical care.