Tagasi tehtud tööde lehele

Teenusedisaini kompetentsikeskuse käivitamine

Väljakutse

Komerční Bankal oli strateegiline eesmärk lihtsustada olemasolevat toodete ja teenuste portfelli. Kuigi organisatsioonis eksisteeris kliendikeskne innovatsioonimudel, oli pädevus 9000-liikmelises organisatsioonis hajutatud. Kuidas tuua kliendikeskne innovatsioon arendustegevuse keskmesse ja integreerida teenusedisain igapäevapraktikasse?

Lahendus

Rethinki meeskond aitas käivitada disainil põhineva innovatsioonipraktika terves pangas. Teenusedisaini hackathoni ja koolituste kaudu tutvustasime organisatsioonile uusi probleemide lahendamise meetodeid. Viimases etapis andsime teadmised ja vastutuse üle protsessi kägus loodud valdkondlikele eksperttiimidele ettevõtte sees.

Tulemus

Komerční Banka on digitaalpanganduse liider Tšehhi ja Kesk-Euroopa turgudel. Teenusedisainist on saanud peamine innovatsiooni ja teenuste arendamise vedur.

Aastaks 2022 oli teenusedisaini tiimis juba üle 80 tipptasemel spetsialisti. Teenusedisain on lahutamatu osa toodete ja teenuste tiimide tööst.

Andmed

  • 100+ osalejaga hackathon, kust võttis osa ka Komercni Banka tegevjuht.
  • 7 teenusedisaini töötuba tipp- ja keskastme juhtidega.
  • Aitasime luua ettevõtte “Lihtsustamise Kompetentsikeskuse” (Simplification Centre of Expertise), mille vastutada on kliendiuuringud, teenusedisain ja UX/UI disain.

Rethink aitas meie organisatsioonil teha arenguhüppe kliendikesksuse suunas. Seetõttu oleme veelgi tugevdanud oma positsiooni lihtsate pangateenuste lipulaevana Tšehhi turul.

Margus Simson
Digitaliseerimise juht ja juhatuse liige, Komerční Banka (Société Générale)

Komerční banka

Komerční Banka on Tšehhi suurpank, mis kuulub rahvusvahelisse finantsgruppi Société Générale. See on universaalpank, mis pakub mitmekülgseid jaekliendi-, äri- ja investeerimispanganduse teenuseid, teenindades üle 1,6 miljoni kliendi.

www.kb.cz
Juhtide coaching Ärianalüüs Prototüüpimine
Tagasi tehtud tööde lehele