Tagasi tehtud tööde lehele

Turundusstrateegia loomine

Väljakutse

Evocon, OEE tarkvara ettevõte, soovis laiendada oma rahvusvahelist haaret. Ettevõtte juhtkond oli seadnud ambitsioonikad kasvueesmärgid. Eesmärkide saavutamiseks oli vaja välja töötada muuhulgas turundusstrateegia ja tegevusplaan. Kuna ettevõte soovis luua tulevikus oma turundustiimi, oli neil vaja mõista rolle, kuhu inimesi tulevikus värvata.

Lahendus

Uute rahvusvaheliste müügikontaktide leidmiseks ja ettevõtte eesmärkide saavutamiseks koostasime Evoconi turunduse Playbooki ja ühe aasta tegevuskava.

Lisaks lõime visualiseeritud digitaalse töölaua, mis aitab olulisi andmeid jälgida ja visualiseerida – veebikülasutsed, offline müügikontaktid ja reklaamikulude tootlus.

Playbooki loomine toimus kahes etapis: hetkeolukorra kaardistamine ja põhimõtete ning tegevuskava loomine.

Hetkelolukorra kaardistus

  • Kõikide turundusega seotud osapoolte kaardistamine
  • Intervjuud viie rahvusvahelise kliendiga nende vaatenurga mõistmiseks
  • Intervjuud Evoconi tiimiliikmetega sektori eripärade mõistmiseks
  • Nii klientide kui edasimüüjate persoonade kirjeldamine
  • Töötoad Evoconi tiimiga konkurentide kaardistamiseks
  • Konkurentide analüüs
  • Väärtuspakkumise analüüs
  • Põhjalik SEO uuring

Uuringuetapi tulemused oli sisendiks turunduse Playbooki loomisel.

Tulemus

Playbook sisaldab põhimõtteid ja juhiseid kõikide ettevõtte turundustegevuste elluviimiseks ning seab mõõdetavad eesmärgid.

See on väärtuslik materjal ka uute meeskonnaliikmete või agentuuride kaasamisel ja juhendamisel. Selged turunduspõhimõtted säästavad aega ja hoiavad ühtset käekirja.

Playbooki osad

  • Persoonade kirjeldused, väärtuspakkumine ja põhisõnumid, mis toetavad klienditeekonda
  • Turunduskanalite valik ja sisustrateegia, mis aitab sõnumitel efektiivselt levida
  • Visuaalne digitaalne töölaud tulemuste jälgimiseks nii juhatusele kui tiimiliikmetele
  • Ühe aasta turundusplaan, sh ROAS mudel reklaamikulutuste väärtuse hindamiseks
  • Soovitused turundustiimi loomiseks

Andmed

  • 2 töötuba koos Evoconi meeskonnaga
  • 6 intervjuud meeskonnaliikmetega
  • 5 intervjuud rahvusvaheliste klientidega
  • Lihtne ja visuaalne digitaalne töölaud tulemuste jälgimiseks
  • Ühe aasta turundusplaan
  • Kahe turundustiimi liikme profiili kirjeldus

Rethink võttis projekti täielikult enda juhtida, nad toimetasid justkui meie tiimiliikmed ja tegid meiega tihedat koostööd. Nende professionaalsus ja alatine kättesaadavus küsimuste korral, tagasiside ja neilt saadud sisend tegid koostööd veelgi paremaks.

Aigar Koov
Tegevjuht

Evocon

Evocon arendab tootmisettevõtele mõeldud tarkvara, mis digiteerib tootmisandmete kogumise ning visualiseerib reaalajas pildi tootmises toimuvast.

www.evocon.com
Kliendiuuringud Andmeanalüüs Turundusstrateegia SEO Turu-uuring ja trendid
Tagasi tehtud tööde lehele