Reklaam, analüütika ja optimeerimine
Probleem
Pärast esialgse turundusstrateegia koostamist Evoconile oli järgmine samm suurendada Evoconi ülemaailmset haaret ja kliendibaasi, kasutades andmetepõhist turundamist. Eesmärk oli saavutada Evoconi ambitsioonikad kasvueesmärgid kasutades selleks turundust, mis kasutas ära andmeid digikampaaniatest, müügitiimilt, Evoconi veebilehelt ja muudest offline– allikatest.
Lahendus
Parimate tulemuste saavutamiseks Evoconi digitaalse turundusstrateegiaga oli vaja üles seada põhjalik mõõdikute süsteem, mis võimaldaks jälgida klienditeekonda algusest lõpuni. Tänaseks kasutab Evocon selle kõige jaoks Hubspot’i, mis koondab info erinevatest allikatest ja võimaldab seda analüüsida ning visualiseerida. Esialgu sellist tööriista kasutusel ei olnud ning täpseks klienditeekonna jälgimiseks ja kõrge tulemuslikkusega reklaamikampaaniate loomiseks Google’is, LinkedInis ja Capterras (Gartner) oli vaja kasutada mitut tööriista kombinatsioonina.
- Veebileht: Kaardistasime ja mõõdistasime olulised tegevused klienditeekonnas.
- Google Tag Manager: Kasutasime tööriista, et hallata Google Analytics 4 mõõdikuid ja turunduspiksleid, s.h seadistasime konversioonid digiturunduse platvormidel.
- Klienditeekonna analüüsi tööriistad: Kasutades tööriistu nagu Hotjar saime tuvastada kohti veebis, kuhu veebikülastajad takerdusid.
- Automatiseerimise tööriistad: Zapieri ja GAConnectori abil automatiseerisime turundusülesanded ning integreerisime Pipedrive’i offline-konversioonid GA4-ga, nägemaks tervikpilti klienditeekonnast GA4 tööriistas. 2024. aastal viidi kogu süsteem üle Hubspotile, mis võimaldas tsentraliseeritud turunduse automatiseerimist koos visuaalsete töölaudade, veebilehe konversioonide jälgimise ja põhjalike analüütikavõimalustega.
- Tsentraliseeritud andmetöölauad: Seadistasime keskse andmetöölaua, mis koondaks Looker Studiosse kogu digikanalite analüütilise info, võimaldamaks juhtkonnal planeerida turundus- ja müügitegevusi dünaamiliste andmete baasil. Andmetöölaua kujundasime Evoconi CVI põhjal ning pakkusime järjepidevat tuge töölaua kasutamisel ja täiendamisel. Hiljem lisandusid Looker Studio töölauale erinevad Hubspot-töölauad, mis annavad selge ülevaate igakuisest käibest ja turunduse KPI-dest.
- Potentsiaalsete klientide onboarding: Zapieri ja Brevo abil seadistasime Evoconile põhjaliku ja automatiseeritud email-turunduse süsteemi, mis suunaks klienti peale enda kontaktandmete jätmist tegema otsust Evoconi tarkvara testimise kasuks.
Tulemused
Põhjaliku mõõdikute ja analüütika seadistamise abil saab Evocon kiiret ja selget ülevaadet oma turundustegevuste tulemuslikkusest, mille baasil tehakse strateegilisi otsuseid turunduses ja müügis.
Looker Studio (ja Hubspoti) abil saab Evocon dünaamilise andmestiku, mis võimaldab müügi- ja turundusmeeskondadel säästa aega, mis kulub analüüsile. Seeläbi on neil võimalik oma aega suunata uute klientide leidmisele. Võimalikult palju tegevusi müügi- ja turundusahelas on automatiseeritud.
2-aastase perioodi vältel on andmetepõhine digiturundus andnud Evoconile tugeva baasi, mille alusel jätkata rahvusvahelise edu saavutamist.
Andmed
- 50+ andmetepõhist digiturunduse kampaaniat erinevatel reklaamplatvormidel 2-aastase perioodi vältel
- 96% kasv online-päringute osas 6 kuu jooksul (2023. aasta teine poolaasta)
- 25-35% kasvu iga kuu keskmiselt online-päringutes
- Dünaamilised andmetöölauad pakuvad reaalajas ja vajaduspõhiseid andmeid müügi- ja turundusotsuste tegemisel
Nende jõupingutuste tulemusel on Evocon edukalt kasutanud andmetepõhise digiturunduse potentsiaali, et saavutada märkimisväärset kasvu ja laieneda globaalselt.
Evocon
Evocon arendab tootmisettevõtele mõeldud tarkvara, mis digiteerib tootmisandmete kogumise ning visualiseerib reaalajas pildi tootmises toimuvast.