Reklaam, analüütika ja optimeerimine

Probleem
Pärast esialgse turundusstrateegia loomist Evoconile oli järgmine samm suurendada Evoconi ülemaailmset haaret ja kliendibaasi, kasutades andmetepõhist turundamist. Evoconi ambitsioonikate kasvueesmärkide saavutamiseks plaanisime kasutada andmeid digikampaaniatest, Evoconi veebilehelt, müügitiimilt ja muudest offline-allikatest.
Lahendus
Parimate tulemuste saavutamiseks oli vaja üles seada põhjalik mõõdikute süsteem, mis võimaldaks jälgida klienditeekonda algusest lõpuni. Praegu kasutab Evocon selle jaoks Hubspot’i, mis koondab info erinevatest allikatest ja võimaldab seda analüüsida ning visualiseerida. Esialgu sellist tööriista kasutusel ei olnud ning täpseks klienditeekonna jälgimiseks ja tulemuslike reklaamikampaaniate loomiseks Google’is, LinkedIn’is ja Capterras (Gartner) oli vaja kasutada mitme tööriista kombinatsiooni.
- Veebileht: Oluliste klienditeekonna sammude kaardistamine ja mõõdistamine.
- Google Tag Manager: Google Analytics 4 mõõdikute ja turunduspikslite haldamine, konversioonide seadistasime digiturunduse platvormidel.
- Klienditeekonna analüüsi tööriistad: Hotjar’i abil saime tuvastada veebis kohad, kuhu külastajad takerdusid.
- Automatiseerimise tööriistad: Zapieri ja GAConnectori abil automatiseerisime turundusülesanded ning integreerisime Pipedrive’i offline-konversioonid GA4-ga, nägemaks tervikpilti klienditeekonnast GA4 tööriistas. 2024. aastal viidi kogu süsteem üle Hubspotile, mis võimaldab tsentraliseeritud turunduse automatiseerimist koos visuaalsete töölaudade, veebilehe konversioonide jälgimise ja põhjalike analüütikavõimalustega.
- Tsentraliseeritud andmetöölauad: Seadistasime keskse andmetöölaua, mis koondaks Looker Studiosse kogu digikanalite analüütilise info, võimaldamaks juhtkonnal planeerida turundus- ja müügitegevusi dünaamiliste andmete baasil. Andmetöölaua kujundasime Evoconi CVI põhjal ning pakkusime järjepidevat tuge töölaua kasutamisel ja täiendamisel. Hiljem lisandusid Looker Studio töölauale erinevad Hubspot-töölauad, mis annavad selge ülevaate igakuisest käibest ja turunduse KPI-dest.
- Potentsiaalsete klientide onboarding: Zapieri ja Brevo abil seadistasime Evoconile põhjaliku ja automatiseeritud email-turunduse süsteemi, mis suunaks klienti peale enda kontaktandmete jätmist tegema otsust Evoconi tarkvara testimise kasuks.
Tulemused
Mõõdikute ja analüütika abil saab Evocon kiire ja selge ülevaate oma turundustegevuste tulemuslikkusest ning saab teha selle baasit strateegilisi turundus- ja müügiotsuseid.
Looker Studio (ja Hubspot) võimaldab müügi- ja turundusmeeskondadel säästa analüüsile kuluvat aega ja keskenduda uute klientide leidmisele. Võimalikult palju tegevusi müügi- ja turundusahelas on automatiseeritud.
Andmepõhiste turundustegevuste abil kahe aasta jooksul on Evocon loonud stabiilse aluse edasiseks rahvusvaheliseks eduks.
Andmed
- 50+ andmetepõhist digiturunduse kampaaniat erinevatel reklaamplatvormidel kahe aasta vältel
- 96% online-päringute kasv 6 kuu jooksul (2023. aasta teine pool)
- 25-35% online-päringute kuu keskmine kasv võrreldes eelmise kuuga
- Dünaamilised andmetöölauad pakuvad reaalajas vajaduspõhiseid andmeid müügi- ja turundusotsuste tegemiseks
Evocon on edukalt kasutanud andmetepõhise digiturunduse potentsiaali, et oluliselt kasvada ja laieneda.
Rethink on näidanud üles erakordset paindlikkust ja sügavat pühendumust meie projektile. Nad reageerivad meie soovidele kiirelt, on proaktiivsed ning saavad meie ootustest hästi aru. Nende võimekas meeskond, selge kommunikatsioon ja tähtaegadest kinnipidamine on oluliselt panustanud meie projekti edusse.
Alina Akk
Evocon
Evocon arendab tootmisettevõtele mõeldud tarkvara, mis digiteerib tootmisandmete kogumise ning visualiseerib reaalajas pildi tootmises toimuvast.