Kliendikeskse veebi arhitektuur ja disain

Väljakutse
EAS soovis parandada oma veebilehe struktuuri ning digitaalsete teenuste kvaliteeti. Eesmärgiks oli meelitada uusi kliente ja vähendada protsesside keerukusest heitunute arvu. Kuidas nii suurt infomahtu loogiliselt struktureerida? Kuidas selgitada keerulisi protsesse lihtsalt? Kuidas vähendada bürokraatiat?
Lahendus
- Uurisime põhjalikult nii kliente kui majasiseseid võtmeisikuid.
- Lõime uue veebi prototüübi ja testisime seda klientidega.
- Uus innovatiivne disainikontseptsioon võimaldab plokkidest ja komponentidest paindlikult ja kiiresti uusi alamlehti kokku panna.
- Sisu lihtsustamisega õnnestus vähendada tekstide mahtu 30%.
- Edendasime kliendikeskset mõtteviisi organisatsioonis.
Tulemus
Koostöö algas esialgu lihtsana tundunud veebilehe uuendamisega, kuid lõppes märkimisväärse muutusega – astuti suur samm kliendikeskse teenindusmudeli suunas. Lisaks andsid uuringud olulist sisendit mitmete teenuste parendamiseks erinevates organisatsiooni valdkondades.
Rethink viis meid olulise struktuurse lihtsustamiseni ja tõstis kliendikesksuse meie organisatsioonis täiesti uuele tasemele.
Sigrid Harjo
Juhatuse liige
Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutus
EISi eesmärk on edendada ettevõtlust ja Eesti rahvusvahelist konkurentsivõimet, suurendada atraktiivsust äri-, investeerimis-, turismi-, elu- ja töötamispiirkonnana ning investeeringuid elamufondi kaasajastamisse.