Protsesside ja teenuste digitaliseerimine
Väljakutse
Dhofar Global soovis optimiseerida äri sisemisi teenindusprotsesse ning ehitada kasutajakeskne digitaalne teenus. Kuidas tõsta äri igapäevaste tegevuste efektiivsust? Kuidas luua suurepärane digitaalne suhtlus kliendiga? Kuidas saavutada märkimisväärne konkurentsieelis läbi digitaliseerimise, kuid säilitada teenuse kvaliteet offline klienditeeninduses?
Lahendus
Esimeses etapis ehitasime me täisfunktsionaalsusega B2B e-kaubanduse platvormi, mis võimaldab klientidel iseseisvalt tellimusi esitada. Pikas perspektiivis sai Dhofar Globali ambitsiooniks kasutusele võtta erinevaid intelligentseid tehnoloogiaid, mis võimaldavad protsesse automatiseerida ning äritegevust lihtsustada.
Tulemus
Klliendiuuring, sisemiste äriprotsesside analüüs ning uue digistrateegia loomine ning elluviimine.
Andmed
- 3 riigi ülene kliendiuuring (Araabia Ühendemiraadid, Omaan, Katar)
- 1 kvantitatiivne uuring ja kasutajatestid
Dhofar Global
Dhofar Global is a leading hygiene and health company in the Gulf region. Dhofar Global’s products and services, network size, dedication, and experience make it a valued partner for companies of all shapes and sizes.