Tagasi tehtud tööde lehele

Protsesside ja teenuste digitaliseerimine

Väljakutse

Dhofar Global soovis optimeerida sisemisi teenindusprotsesse ning luua kasutajakesksed digitaalsed lahendused. Kuidas tõsta igapäevaste tegevuste efektiivsust? Kuidas luua head digitaalsed suhted klientidega? Kuidas saavutada märkimisväärne konkurentsieelis läbi digitaliseerimise, kuid säilitada teenuse kvaliteet offline klienditeeninduses?

Lahendus

Esimene etapp on B2B e-kaubanduse platvormi loomine, mis võimaldab klientidel iseseisvalt tellimusi esitada. Pikemas perspektiivis saab Dhofar Globalist proaktiivne teenusepakkuja, mis kasutab intelligentseid tehnoloogiaid protsesside automatiseerimiseks, mis muudab äritegevuse oluliselt lihtsamaks.

Tulemus

  • Uuring kolmes riigis (Araabia Ühendemiraadid, Omaan, Katar) – 30 põhjalikku kliendiintervjuud, kvantitatiivne küsitlus ja kasutajatestid
  • Sisemiste äriprotsesside analüüs
  • Digistrateegia loomine ning elluviimine

“Täna seisame samas reas teiste pakkujatega, kuid koostöös Rethinkiga tunnen, et teeme sammu edasi.”

Faleh Al Abri
Tegevdirektori asetäitja

Dhofar Global

Dhofar Global on juhtiv hügieeni- ja tervisetoodetega tegelev ettevõte Pärsia lahe piirkonnas. Dhofar Globali mitmekülgne tootevalik ja teenused, võrgustiku suurus ja pühendumus klientidele teevad neist väärtusliku partneri igas suuruses ettevõtetele.

www.uae.dhofarglobal.com
Juhtide coaching Kliendiuuringud Ärianalüüs Prototüüpimine UX ja UI disain
Tagasi tehtud tööde lehele