Tagasi tehtud tööde lehele

Uue kliendikeskse pangaäpi disain

Väljakutse

Coop Pank soovis luua uue versiooni oma mobiilsest internetipangast. Tihedas konkurentsis esile tõusmiseks oli neil vaja sügavuti mõista klientide ootusi. Kuidas leida selgelt eristuvad persoonad ning mõista mida nad pangateenustelt ootavad? Kuidas ideid valideerida?

Lahendus

Kaardistasime kliendiprofiilid lähtudes panga kasvustrateegiast. Viisime läbi hulgaliselt süvaintervjuusid, leidsime mustreid klientide ootustes ning kohad, kus ka konkurendid pole suutnud neile ootustele vastata. Andsime üle valideeritud ja testitud prototüübi, mis oli valmis arendusetappi liikumiseks.

Tulemus

  • Kliendipersoonad
  • Valideeritud ja testitud mobiiliäpi prototüüp
  • Stiiliraamat ja disainisüsteem
  • Graafiline disain ja illustratsioonid

Coop Pangast on saanud kõige kiiremini kasvav Eesti pank.

Andmed

  • 6 töötuba 7 erineva panga klientidega
  • 36 süvaintervjuud pangateenuste kasutajatega vanuses 11-67
  • Iteratsioonide käigus disainisime ja testisime 700 mobiilirakenduse vaadet

Parima pangaäpi disainimine pole kerge ülesanne, eriti arvestades, et Eesti on üks digitaalselt kõige arenenumaid ühiskondi. Teenusedisaini metodoloogia aitas meil avastada tootearenduse võimalusi, mida me varem ei märganud.

Jan Annikve
Digikanalite juht

Coop Pank

Coop Pank is an Estonian bank headquartered in Tallinn. It offers daily banking, deposits, business and personal loans, leasing, bank cards, settlement services, card acquiring, factoring, private banking, and insurance services. The mission of Coop Pank is to further life in every corner of Estonia.

www.cooppank.ee
Kliendiuuringud Ärianalüüs Prototüüpimine UX ja UI disain
Tagasi tehtud tööde lehele