Tagasi tehtud tööde lehele

Usaldusväärse maine kujundamine

Tiim

AKU – visuaalne strateegia, veebileht, UX ja UI
Rethink – SEO ja projektijuhtimine
Miltton – sõnumistrateegia, sotsiaalmeedia kanalite loomine ja haldus, analüütika ja PR tugi “Paris Blockchain Week” messil

Väljakutse

Cocone peamine eesmärk oli võita Euroopa ja USA potentsiaalsete partnerite usaldus. Selle saavutamiseks oli vaja luua tugev ettevõtte kuvand ja näidata selgelt, mida ettevõte suudab pakkuda. Cocone mõistis, et peab olema digikanalites nähtav viisil, mis kõnetaks nende sihtgruppi.

Lahendus

Cocone’i kuvandi loomine toimus kolmes etapis: kaardistasime hetkeseisu, töötasime välja köitva loo, arendasime digikanaleid ning esitlesime tulemusi “Paris Blockchain Week” messil.

Hetkeolukorra kaardistamine

Alustasime potentsiaalsete sihtrühmade ja nende ootuste kaardistamisega. Esmalt viisime koos Cocone’i tiimiga läbi töötoad, et koguda ideid. Seejärel kirjeldasime ettevõtte väärtuspakkumise ja kohandasime pakkumist vastavalt klientide vajadustele. Selles etapis viisime läbi põhjaliku uuringu NFT/krüpto/digitaalse moe valdkonnas ja intervjueerisime potentsiaalseid investoreid. Lisaks tegi Rethink valdkonna suurimate konkurentide SEO-analüüsi, et leida parimad märksõnad ja strateegiad.

Kaasahaarava loo kirjutamine ja digitaalsete kanalite arendamine

Uuringute põhjal töötasime välja Cocone’i uue väärtuspakkumise, mis oli kohandatud Euroopa ja USA turgudele. Põhisõnumite kirjutamisel võtsime arvesse sihtrühma ja SEO-anaüüsi. Valisime välja sobivaimad turunduskanalid ning defineerimise sisustrateegia. AKU disainis ja arendas uue veebilehe Cocone.global.

Lansseerimine “Paris Blockchain Week” messil

Cocone’i edu maksimeerimiseks “Paris Blockchain Week” messil arendas Miltton just messi tarbeks välja eraldi sisu- ja meediastrateegia. Cocone eesmärk oli tõsta konverentsil oma nähtavust ja saada meediakajastusi. Lisaks pakkus Miltton meediasuhtluse tuge ning lõi ürituse ajal kaasahaaravat sisu sotsiaalmeediakanalitesse.

Tulemus

Digitaalne nähtavus: Cocone nähtavus digikanalites suurenes oluliselt. Selle keskmeks sai uus ingliskeelne veeb, mis esitleb selgelt ettevõtte väärtuspakkumist. Sisustrateegia ja valitud turunduskanalid aitavad brändi tuntust ja kaasatust suurendada.

Paris Blockchain Week: Cocone osales aktiivselt “Paris Blockchain Week” messil ning andis ajakirjanikele kuus intervjuud. Selle tulemusena suurenes meediakajastus, mis tõstis brändi ja teenuste tuntust.

SEO-analüüs: SEO-analüüs aitas leida parima strateegia ja märksõnad Cocone digitaalse nähtavuse optimeerimiseks. Samuti parandas see Cocone positsioone otsingumootorites ja kasvatas orgaanilist liiklust.

Andmed

  • 6 intervjuud ajakirjanikega “Paris Blockchain Week” messil
  • 5 suurima konkurendi SEO analüüs

Cocone

Cocone on Jaapani tehnoloogiaettevõte, mis tegeleb digitaalse moega seotud mängudega. Coconel on rohkem kui 15 aastat kogemust ja üle 1000 töötaja.

www.cocone-one.com
Bränd Turundusstrateegia SEO Prototüüpimine UX ja UI disain
Tagasi tehtud tööde lehele