Usaldusväärse maine kujundamine
Tiim
AKU – visuaalne strateegia, veebileht, UX ja UI
Rethink – SEO ja projektijuhtimine
Miltton – sõnumistrateegia, sotsiaalmeedia kanalite loomine ja haldus, analüütika ja PR tugi Paris Blockchain Week messil
Väljakutse
Cocone peamine eesmärk oli saavutada usaldusväärsust potentsiaalsete partnerite seas Euroopas ja USA-s. Selle saavutamiseks oli vaja luua tugev ettevõtte maine ja näidata selgelt, mida ettevõte suudab pakkuda. Cocone vajas läbimõeldud digitaalset kohalolu, mis selgelt kõnetaks nende sihtgruppi.
Lahendus
Cocone ettevõtte tugeva maine loomiseks viisime läbi kolmeastmelise protsessi: hetkeolukorra kaardistamine, kaasahaarava loo ja digitaalse kohaloleku loomine ning lansseerimine Pariisi Blockchain Week messil.
Hetkeolukorra kaardistamine
Alustasime potentsiaalsete sihtgruppide ja nende ootuste kohta info kogumisest. Viisime läbi ka töötubasid koos Cocone meeskonnaga nende sisendi kogumiseks. Jätkasime ettevõtte unikaalse väärtuspakkumise kirjeldamisega vastavalt klientide vajadustele. Selles etapis sai tehtud ka põhalik uuring NFT/krüpto/digitaalse moe valdkonnas, sealhulgas intervjuud potentsiaalsete investoritega. Lisaks viis Rethink läbi suurimate konkurentide SEO-analüüsi, et tuvastada parimad märksõnad ja strateegiad.
Kaasahaarava loo ja digitaalse kohaloleku loomine
Uuringu põhjal panime kirja Cocone uue väärtuspakkumise, mis oli kohandatud Euroopa ja USA turgudele. Põhisõnumid said kirjutatud võttes arvesse sihtgruppe ja SEO-analüüsi. Valitud said kõige sobivamad turunduskanalid ja defineeritud sisustrateegia. AKU kujundas ja arendas uue veebilehe, Cocone.global, mis sai Cocone digitaalse kohalolu keskpunktiks.
Lansseerimine Paris Blockchain Week messil
Cocone edu maksimeerimiseks Pariisi Blockchain Weekil arendas Miltton välja eraldi sisu- ja meediastrateegia messi tarbeks. Cocone eesmärk oli tõsta konverentsil oma nähtavust ja saada meediakajastusi. Miltton pakkus ka meediasuhtluse tuge ning tootis sündmuse jooksul kaasahaaravat sotsiaalmeedia sisu.
Tulemus
Digitaalne kohalolek: Cocone lõi edukalt digitaalse kohaloleku, alustades uue ingliskeelse veebisaidiga, mis kuvab ettevõtte pakkumisi tõhusalt. Sisustrateegia ja turunduskanalid aitasid kaasa brändi nähtavuse ja kaasatuse suurendamisele.
—
Cocone saavutas projekti tulemusel edukalt usaldusväärse maine, mis toetab nende laienemist Euroopa ja USA turgudele. Projekti olulisteks tulemusteks olid:
Digitaalne kohalolu: Cocone lõi edukalt oma digitaalse visiitkaardi, alustades uuest ingliskeelsest veebilehest, kus kuvatakse ettevõtte väärtuspakkumist selgelt. Sisustrateegia ja turunduskanalite määratlemine ja loomine aitas kaasa brändi nähtavuse kasvule ja tuntuse suurendamisele.
Pariisi Blockchain Week: Cocone osales aktiivselt Pariisi Blockchain Weekil ning andis ajakirjanikele 6 intervjuud. See tõi kaasa meediakajastusi, mis toetas nende brändi teadlikkuse kasvu ja teenuste tuntust tööstuses.
SEO-analüüs: Cocone sai põhjaliku SEO-analüüsi 5 suurima konkurendi kohta. See võimaldas ettevõttel tuvastada parima strateegia ja märksõnad oma digitaalse kohalolu optimeerimiseks. Seeläbi tõusis Cocone veebi positsioon otsingumootorite tulemustes ja kasvas orgaaniliste veebikülastuste arv.
Andmed
- 6 intervjuud ajakirjanikega Paris Blockchain Week messil
- SEO analüüs 5 suurimast konkurendist
Cocone
Cocone is a Japanese technology company that provides digital fashion/styling services (social games). Cocone has more than 15 years of experience and more than 1000 employees.