Tagasi tehtud tööde lehele

Arstide infoportaal, mis koondab koolitused, ravimiinfo ja pakub otsusetuge

Novo Nordisk on Taanis asutatud rahvusvaheline tervishoiuettevõte, maailma juhtiv insuliinitootja ja diabeedi-ja rasvumisravi arendaja. 

Rethink arendas tervishoiuspetsialistidele mõeldud infoportaali, mis koondab kogu Novo Nordisk Eesti erialase suhtluse ja teadmiste jagamise ühte keskkonda. Lahendus tugevdas ettevõtte sidet arstidega, lihtsustas koolitus- ja ravimiteabe edastamist ning üleüldist kommunikatsiooni tõhusust.

Väljakutse

Senine Novo Nordiski harjumuspärane tööviis, kus uute ravimite tutvustamine ja   arstidega suhtlus toimus näost näkku, ei olnud enam jätkusuutlik. Vaja oli luua digitaalne lahendus, mis hoiaks sidet tervishoiuspetsialistidega ja võimaldaks jagada tööks asjakohast ja usaldusväärset infot.

Mõni aasta hiljem tekkis vajadus portaali uuendada, et suurendada kasutusaktiivsust ning täiustada funktsionaalsust. Eesmärk oli muuta info leidmine kiiremaks ja kasutamine intuitiivsemaks, et platvorm toetaks arstide tööd maksimaalse tõhususega.

Lahendus

Rethink töötas välja tervishoiuspetsialistidele suunatud infoportaali, mis asendas füüsilisi kohtumisi ja kujunes aja jooksul keskkonnaks, mis tõstis arstide töö efektiivsust ja hoidis neid kursis uusima teaduspõhise infoga.

Esimene etapp (2020–2021):
  • Koostöös arstidega uurisime põhjalikult, milline on ravimitega seotud infovajadus, mis laadi info on nende töös kriitilise tähtsusega, mis on teisejärguline ning kuidas nad sellist teavet hangivad. Nende teadmiste põhjal kujundasime portaali sisu- ja infosüsteemi loogika.
  • Prototüüpimise ja UX-disaini etapis sidusime arenduse süsteemselt nii kasutajate tagasiside kui ka kliendi strateegiliste ja äriliste eesmärkidega. 
  • Testisime lahendust arstidega, täiustasime kasutatavust ja funktsionaalsust ning toetasime arenduspartnerit rakenduse loomisel.
  • Arendasime lahenduse WordPressi platvormile, et tagada paindlikkus ja lihtne haldamine.
Jätkuarendus (2024-2025):
  • Viisime läbi uued intervjuud ja kasutatavuse testid, et mõista arstide muutunud vajadusi, tööprotsesse ja infotarbimise mustreid. 
  • Kaardistasime kitsaskohad info leidmisel ning selgitasime välja, milline sisu ja funktsionaalsus loob neile kõige suuremat praktilist väärtust.
  • Infoarhitektuuri täiustamise raames töötasime välja selgema hierarhilise struktuuri, mis toetas kiiret juurdepääsu olulisele ravimiinfole ning vähendas otsimisele kuluvat aega.
  • Tõstsime disaini abil esile prioriteetsed teemad ja parandasime otsingufunktsiooni ning sündmuste halduse kasutusloogikat.
  • Realiseerisime kõik uued funktsionaalsused täismahus IT-arenduse käigus.

Tulemused

  • Sujuv, loogiline ja intuitiivne kasutajakogemus erineva digipädevusega kasutajatele.
  • Infoarhitektuur, mis vastab kasutajate tööloogikale ja võimaldab kriitilise info kiiremat leidmist.
  • Täielik IT-arendus ja süsteemi optimeerimine, mis tagavad portaali stabiilse töö, skaleeritavuse ja turvalisuse.
  • Digiplatvorm, mis tugevdas Novo Nordiski positsiooni usaldusväärse ja tõhusa partnerina  tervishoiuspetsialistide seas.

Numbrid

  • Liiklus kodulehele: Aastatel 2024–2025 toimunud edasiste arenduste tulemusel saavutati 175% kasv.
  • Kaasatuse indikaatorid: Kõik kaasamise mõõdikud on paranenud (lehevaatamised, kaasatuse määr lehel, külastuste arv).
  • Aeg lehel: Keskmine lehel veedetud aeg on kahekordistunud, kasvades 2,5 minutist 5 minutini.

Koostöö Rethinkiga sujus algusest peale väga hästi, kogu nende tiim suutis väga kiiresti kohaneda tervishoiusektorit reguleerivate ülikarmide reeglitega ning suutis pakkuda sobivaid lahendusi, et kõik nõuded saaks täidetud aga samas oleks loodud lahendus kasutajasõbralik, automatiseeritud ja uuenduslik. Lisandväärtust lõi ka nende struktureeritud lähenemine kasutajakogemuse disanimisel ja kliendiintervjuude tegemisel, kust saime väärtustlikku tagasisidet. Hetkel läheb meie tervishoiutöötajate portaalil väga hästi, kasutajate arv muudkui kasvab ning arendame platvormil olevaid funktsionaalsuseid edasi.

Kertu Margus
Novo Nordisk Eesti turundusjuht
Strateegiline planeerimine Mentorlus Kliendiuuringud Andmeanalüüs Veebiarendus Protsesside kaardistamine Ärianalüüs Prototüüpimine Klienditeekonnad UX ja UI disain Testimine
Tagasi tehtud tööde lehele