Disain, prototüüpimine ja arendus
Siin etapis viime ideed ellu. Esmalt loome prototüübi – selle valmimiseks on vaja optimeerida kasutajateekonnad, luua kasutajakogemuse (UX) ning kasutajaliidese (UI) disain. Siis saab prototüüpi kasutajatega testida ning tulemuste põhjal nii teekondi kui disaini veelgi parandada. Seejärel saabub aeg asuda lahendust arendama.
Prototüüpimine
Tuginedes avastamisfaasi tulemustele loome tulevase lahenduse prototüüpi. Selleks on vaja välja töötada infoarhitektuur, optimeerida kasutajateekonnad ning luua kasutajakogemuse (UX) ja kasutajaliidese (UI) disain. Pilt tulevasest lahendusest annab parema ülevaate kui tekstiline kirjeldus ning seetõttu on arendamine lihtsam ja odavam.
Teekondade optimeerimine
Teekondade optimeerimine tagab kasutajale sujuva ja intuitiivse kogemuse, mis suurendab kaasatust ja rahulolu. Mõtleme iga sammu detailideni läbi ja eemaldame kõik ebavajaliku.
Kasutajakogemuse disain
Kasutajakogemuse (UX) disain toetub kliendiuuringutest saadud teadmistele ning „tõlgib“ need intuitiivseks ja kasutajakeskseks disainilahenduseks. Loodud vaated moodustavad prototüübi, mida saab kasutajatega testida ning tulemuste põhjal nii teekondi kui disaini veelgi parandada.
Kasutajaliidese disain
Kasutajaliidese (UI) disain loob digilahenduse lõpliku visuaali, mis viib kasutajakogemuse uuele tasemele. Võtame arvesse ettevõtte visuaalset identiteeti või loome selle töö käigus. Vaated võib prototüübiks siduda ka pärast UI disaini etappi, et anda testijatele veelgi parem tunnetus loodavast keskkonnast. Mõnikord on mõistlik UX ja UI disaini etapid protsessi kiirendamiseks ühendada.
Testimine
Väga oluline on loodud prototüüpi kasutajatega testida ning tulemuste põhjal teekondi ja disaini parandada. Vajadusel teeme testimist ja parandamist mitu ringi. See aitab vältida kulukaid muudatusi arendusetapis.
Veebiarendus
Arendame valmis digilahenduse, mis vastab täiuslikult teie äri vajadustele ja sobitub klientide ootustega. Oleme kogenud erinevates programmeerimiskeeltes ja -raamistikes.
Kuidas me töötame
Projektides kasutame Rethink Innovation Model™-it, mis vähendab arenduskulusid 34% ja suurendab kliendirahulolu 55%.
Kuidas me töötame
Projektides kasutame Rethink Innovation Model™-it, mis vähendab arenduskulusid 34% ja suurendab kliendirahulolu 55%.
Võta meiega ühendust
Võta meiega julgelt ühendust, kui sul on küsimus, tahad ideid arutada või lihtsalt “tere” öelda. Täida vorm ja anna teada, kuidas saame sind aidata.