Disain, prototüüpimine ja arendus

Siin etapis viime ideed ellu. Esmalt loome prototüübi – selle valmimiseks on vaja optimeerida kasutajateekonnad, luua kasutajakogemuse (UX) ning kasutajaliidese (UI) disain. Siis saab prototüüpi kasutajatega testida ning tulemuste põhjal nii teekondi kui disaini veelgi parandada. Seejärel saabub aeg asuda lahendust arendama.

Prototüüpimine

Tuginedes avastamisfaasi tulemustele loome tulevase lahenduse prototüüpi. Selleks on vaja välja töötada infoarhitektuur, optimeerida kasutajateekonnad ning luua kasutajakogemuse (UX) ja kasutajaliidese (UI) disain. Pilt tulevasest lahendusest annab parema ülevaate kui tekstiline kirjeldus ning seetõttu on arendamine lihtsam ja odavam.

Teekondade optimeerimine

Teekondade optimeerimine tagab kasutajale sujuva ja intuitiivse kogemuse, mis suurendab kaasatust ja rahulolu. Mõtleme iga sammu detailideni läbi ja eemaldame kõik ebavajaliku.

Kasutajakogemuse disain

Kasutajakogemuse (UX) disain toetub kliendiuuringutest saadud teadmistele ning „tõlgib“ need intuitiivseks ja kasutajakeskseks disainilahenduseks. Loodud vaated moodustavad prototüübi, mida saab kasutajatega testida ning tulemuste põhjal nii teekondi kui disaini veelgi parandada.

Kasutajaliidese disain

Kasutajaliidese (UI) disain loob digilahenduse lõpliku visuaali, mis viib kasutajakogemuse uuele tasemele. Võtame arvesse ettevõtte visuaalset identiteeti või loome selle töö käigus. Vaated võib prototüübiks siduda ka pärast UI disaini etappi, et anda testijatele veelgi parem tunnetus loodavast keskkonnast. Mõnikord on mõistlik UX ja UI disaini etapid protsessi kiirendamiseks ühendada.

Testimine

Väga oluline on loodud prototüüpi kasutajatega testida ning tulemuste põhjal teekondi ja disaini parandada. Vajadusel teeme testimist ja parandamist mitu ringi. See aitab vältida kulukaid muudatusi arendusetapis.

Veebiarendus

Arendame valmis digilahenduse, mis vastab täiuslikult teie äri vajadustele ja sobitub klientide ootustega. Oleme kogenud erinevates programmeerimiskeeltes ja -raamistikes.

Kuidas me töötame

Projektides kasutame Rethink Innovation Model™-it, mis vähendab arenduskulusid 34% ja suurendab kliendirahulolu 55%.

Kuidas me töötame

Projektides kasutame Rethink Innovation Model™-it, mis vähendab arenduskulusid 34% ja suurendab kliendirahulolu 55%.

3 Teosta

Kuidas luua teenuseid ja tooteid, mis on kasutajale meeldivad ja ettevõttele kasulikud?

Prototüüpimine Klienditeekonnad UX ja UI disain Testimine Veebiarendus
Meie teenused

4 Turunda

Milline on sinu ettevõtte nägu nii füüsilises kui digitaalses ruumis ja kuidas klienti mõtestatult kõnetada?

Bränd Turundusstrateegia Kampaaniad Sisuloome SEO Külalisturundusjuht
Meie teenused

5 Kasvata

Kuidas kasvatada turuosa, leida rohkem kliente ja saada turuliidriks?

Automatiseerimine ja mõõtmine Andmeanalüüs ja visualiseerimine Järjepidev optimeerimine Sisuhaldus Turunduseksperimendid
Meie teenused

1 Valmistu

Kuidas häälestada meeskond looma innovaatilist (digitaalset) lahendust, mis aitab äril arenguhüppe teha?

Juhtide coaching Strateegiline planeerimine Mentorlus Koolitused Häkatonid
Meie teenused

2 Avasta

Milline on sinu ettevõtte klient ja tema ootused ning millised võimalused on turul kasvuks?

Kliendiuuringud Andmeanalüüs Protsesside kaardistamine Ärianalüüs Turu-uuring ja trendid
Meie teenused

Arenda
toimiv lahendus

Võta meiega ühendust

Võta meiega julgelt ühendust, kui sul on küsimus, tahad ideid arutada või lihtsalt “tere” öelda. Täida vorm ja anna teada, kuidas saame sind aidata.