Tunne oma klienti
Avastamisfaasis viime läbi kliendiuuringud, kaardistame protsessid, teeme ärianalüüsi, ja uurime turutrende. Nii saab selgeks, kuidas teha kliendikeskset innovatsiooni ja luua konkurentsieelisega lahendusi.
Kliendiuuringud
Kvalitatiivsed uuringud annavad põhjaliku ülevaate klientide käitumisest, probleemidest ja vajadustest. Oluline on vaadata demograafiast kaugemale, et mõista, mis tõeliselt (potentsiaalseid) kliente motiveerib.
Andmeanalüüs
Lisaks klientide mõttemustrite analüüsimisele on oluline analüüsida ka andmeid. Mida paremini andmeid mõistetakse, seda teadlikumaid ja läbimõeldumaid otsuseid saab ettevõte teha.
Protsesside kaardistamine
Protsesse kaardistades leiame üles ajakulukad ja ebavajalikud tegevused ja selgitame välja, kuidas muuta tänane protsess optimaalseks ja võimalikult automaatseks, et äritegevusest maksimumi võtta.
Ärianalüüs
Ärianalüüs aitab välja töötada skaleeritava ärimudeli või leida võimalusi kasvuks, efektiivsuse suurendamiseks ning väärtuse loomiseks digitaliseerimise ja muude strateegiate abil.
Turg & trendid
Turutrendide analüüs annab väärtuslikke teadmisi konkurentsieelise saavutamiseks ja oma teenuse positsioneerimiseks. Meie põhjalik lähenemine aitab püsida kursis turu viimaste arengute ja uuendustega.
Tehtud tööd
Kuidas me töötame
Projektides kasutame Rethink Innovation Model™-it, mis vähendab arenduskulusid 34% ja suurendab kliendirahulolu 55%.
Kuidas me töötame
Projektides kasutame Rethink Innovation Model™-it, mis vähendab arenduskulusid 34% ja suurendab kliendirahulolu 55%.
Võta meiega ühendust
Võta meiega julgelt ühendust, kui sul on küsimus, tahad ideid arutada või lihtsalt “tere” öelda. Täida vorm ja anna teada, kuidas saame sind aidata.