Uuringud ja analüüs
Tunne oma kliente ja ärivõimalusi
Maailma kasvava keerukuse tulemusel nõuavad kasutajad aina sujuvamaid kogemusi. Pakume teie ärile ekspertiisi, mille abil saavutada kliendikeskset innovatsiooni. Läbi uuringute ja kasutajateekondade kaardistusi töötame välja kasvu toetavaid strateegiaid.
Kuidas?
Kaasaegsed organisatsioonid peavad pidevalt kohanema digitaalse arenguga ja turgude konkurentsi kasvuga. Muutused nõuavad uusi lähenemisviisie – uusi harjumusi ja protsesse, mis võivad juhtkonnale esmalt olla tõsiseks väljakutseks. Arenguvalmiduse teeb veel keerumisemaks olukord, kui puudub teadmine kliendi vajadustest. Meie tiim on kogenud väljakutsetes ja seotud riskides, mis tehnoloogia arenguga kaasnevad. Arvestame aga veel enamagagi – veendume, et ka kliendi vajadused saaksid täidetud.
Kliendi hästi tundmine on esimene samm, et töötada välja sobivad juhtimispraktikad. Just need teadmised on alustalaks sisemiste muutuste ja innovatsiooni toetamisel. Aitame ühendada tehnoloogilise arengu ning kliendi ja teie äri vajadused. Oleme sinu ärile strateegiliseks partneriks – toome selgust ja seame raamistiku ning reeglid, et hoida teie meeskonna tähelepanu sellel, mis on oluline.
Oleme sinu ärile abiks
-
Strateegiline planeerimine
Iga edukas projekt algab tegevusplaaniga. Aitame saavutada sinu äri üksmeele äris ühise eesmärgi seadmisel. Loome ka mõõdikud, millega arenguedu mõõta ning strateegiat täiustada.
-
Workshopid ja koolitused
Enesekindel uute tööriistade ja oskuste rakendamine nõuab praktikat. Teeme õppimisprotsessi põnevaks, anname hoogu erialadevahelisele koostööle ning pakume praktilisi viise uute teadmiste omandamiseks.
-
Juhtimisnõustamine
Aitame juhtidel navigeerida muutuste keerukustes. Innovatsioon on alati riskantne. Aitame õppida teiste kogemustest ning jagame nõuandeid parimate praktikate osas nii sektorispetsiifiliselt kui ka laiemalt.
-
Persoonad
Persoonapõhine lähemenine aitab äril klienti mõista. See on viis teada saamaks rohkem kui numbrid ja statistika ütleb. Persoonade loomine annavab põhjalikud teadmised selleks, et disainida paremaid tooteid ja teenuseid.
-
Klienditeekonna kaardistamine
Klienditeekonna kaardistamine on suurepärane viis, et saada teada sinu toote või teenuse peamistest puudujääkidest ja võimalustest. See on lihtne lähenemine, mis annab väga detailse sissevaate äri ja protsesside väljakutsetest.
-
Eksperimendid ja valideerimine
Usume küll tugevalt agiilsesse lähenemisesse, kuid teame ka testimise ja valideerimise ülimat tähtsust. Ressursside optimeerimiseks ja tarkade otsuste tegemiseks aitame läbi eksperimetide veenduda, et ehitame õiget ja vajalikku lahendust.
Projektid
- customer journey
- customer research
- Personas
Tänapäeval põhinevad enamik olulisemaid äriotsuseid andmetel. Kuid mis siis, kui andmeid on liiga palju erinevates vormingutes? GoWorkaBitil oli palju andmeid oma kasutajate kohta, kuid neil oli abi vaja nende struktureerimisel ja analüüsimisel. Suuremaks eesmärgiks oli mõista, millistel kliendipersoonadel on kõrgeim väärtus kliendi elutsükli jooksul.
- Executive training
- Personas
- Process analysis
- Prototyping
- UX/UI design
Dhofar Global on spetsialiseerunud erinevate kaupade hankimisele ja tarnimisele hoogsalt kasvavatele klientidele, eelkõige tervise ja hügieeni valdkondades.
Seotud blogipostitused
Tunned huvi?
Pole paremat hetke alustamiseks kui praegu. Saame kokku ja viime koos sinu äri järgmisele tasemele.