Browse our work

Filter
  • brand development
  • customer journey
  • customer research
  • Customer-Research
  • Executive training
  • marketing strategy
  • Personas
  • Process analysis
  • Process- and business analysis
  • Prototyping
  • SEO
  • UX design
  • UX/UI design

EAS soovis oma veebilehte paremini struktureerida ja parandada digitaalsete teenuste kvaliteeti. Kuidas strukteerida suurt kogust informatsiooni? Kuidas kommunikeerida keerulisi teenuseid lihtsalt? Kas bürokraatiat on võimalik vähendada?

Erinevaid valitsusasutuste veebisaite ehitati erinevalt. Kasutajakogemuses puudus järjepidevus ja infoarhitektuur ei järginud keskseid põhimõtteid. Samuti ei olnud ühekaupa veebilehtede arendamine ja haldamine majanduslikult jätkusuutlik.

Eesti on olnud avalike digiteenuste pioneer. Siiski puudub kasutajakogemuses sageli järjepidevus ning lahendused on ehitatud tehniliste võimaluste, mitte kasutaja vajaduste ümber. Kuidas muuta avalikud digiteenused kasutajasõbralikuks? Kuidas luua erinevate teenuse puutepunktide jaoks ühtne alus?

Dhofar Global on spetsialiseerunud erinevate kaupade hankimisele ja tarnimisele hoogsalt kasvavatele klientidele, eelkõige tervise ja hügieeni valdkondades.

Coop Pank soovis luua uue versiooni oma mobiilsest internetipangast. Tihedas konkurentsis silma paistmiseks oli neil vaja sügavuti mõista kliendi ootuseid.