Väljakutse
Eesti on olnud avalike digiteenuste pioneer. Siiski puudub kasutajakogemuses sageli järjepidevus ning lahendused on ehitatud tehniliste võimaluste, mitte kasutaja vajaduste ümber. Kuidas muuta avalikud digiteenused kasutajasõbralikuks? Kuidas luua erinevate teenuse puutepunktide jaoks ühtne alus?
Lahendus
Eesti Vabariigi Valitsus on töötamas välja uut, sündmuspõhist lähenemist digitaalsete avalike teenuste disainimiseks. See tähendab, et erinevate asutuste vastutada tegevused on sageli kasutaja vajadustest lähtuvalt teenustesse ühtseks konsolideeritud. Tulime selles protsessis appi, et disainida juba olemasolevad e-teenused uuest eesmärgist lähtuvalt.
Tulemus
Oleme töötanud 3 projektil isikuandmete kaitse, ettevõtte rahastuse ja e-kviitungite teemadel. Kõik projektid on valminud tegelike kasutajate vajadusi arvestades ning ei piirdunud vaid uue visualiseeringuga. Kasutajate mõistmine on olnud meie elluviidavate projektide alustalaks.
Andmed
40+ süvaintervjuud klientidega
350 küsimustiku vastust
2 täisteenuse prototüüpi
“Rethink on väärtuslik partner uuenduslike digitaalsete lahenduste kujundamisel avaliku sektori teenuste jaoks. Neil on arusaam globaalsetest teenusedisaini arengusuundadest, avaliku sektori vajadustest ning lõppkasutajate eelistustest ja nõuetest.”
Sandra Särav
Ettevõtlus- ja tarbimiskeskkonna asekantsler