Väljakutse
Komerční Bankal oli strateegiline eesmärk lihtsustada olemasolevat toodete ja teenuste portfelli. Kuigi organisatsioonis eksisteeris kliendikeskne innovatsioonimudel, oli pädevus 9000-liikmelises organisatsioonis hajutatud. Kuidas tuua kliendikeskne innovatsioon arendustegevuse keskmesse ja integreerida teenusedisain igapäevapraktikasse?
Lahendus
Rethinki meeskond aitas käivitada disainipõhise innovatsioonipraktika panga üleselt. Läbi teenusedisaini hackathoni ja koolituste tutvustasime organisatsioonile uusi probleemilahenduse meetodeid. Disainitransformatsiooni hilisemates etappides kandsime teadmised ja vastutuse üle protsessi kägus loodud valdkondlikele eksperttiimidele ettevõttes.
Tulemus
Komerční Banka on juhtival kohal digitaalse panganduse valdkonnas Tšehhi ja Kesk-Euroopa turgudel. Teenusedisainist on saanud peamine innovatsiooni ja teenuste arendamise vedur.
Aastaks 2022 oli teenusedisaini meeskond kasvanud rohkem kui 80 liikmeliseks, kuhu kuuluvad tipptasemel spetsialisti Tšehhi turult. Lisaks on teenusedisaini rakendamine lahutamatu osa toodete ja teenuste tiimide tööst.
Andmed
Hackathon 100+ osalejaga, sealhulgas Komercni Banka tegevjuhiga. 7 teenusedisaini töötuba tippjuhtide ja keskastmejuhtidega. Aitasime luua ettevõtte Lihtsustamise Kompetentsikeskuse (Simplification Centre of Expertise), mille vastutada on kliendiuuringud, teenusedisain ja UX/UI disain.
“Rethink aitas meil hõlpsasti luua silla olemasoleva organisatsiooni ja kliendikesksuse vahel. Tugevdasime oma positsiooni kui lihtsasti kasutatavate digitaalsete pangatoodete ja teenuste pakkujad Tšehhi turul.”
Margus Simson
Digitaliseerimise juht ja juhatuse liige, Komerční Banka (Société Générale)