Väljakutse
Dhofar Global soovis optimiseerida äri sisemisi teenindusprotsesse ning ehitada kasutajakeskne digitaalne teenus. Kuidas tõsta äri igapäevaste tegevuste efektiivsust? Kuidas luua suurepärane digitaalne suhtlus kliendiga? Kuidas saavutada märkimisväärne konkurentsieelis läbi digitaliseerimise, kuid säilitada teenuse kvaliteet offline klienditeeninduses?
Lahendus
Esimeses etapis ehitasime me täisfunktsionaalsusega B2B e-kaubanduse platvormi, mis võimaldab klientidel iseseisvalt tellimusi esitada. Pikas perspektiivis sai Dhofar Globali ambitsiooniks kasutusele võtta erinevaid intelligentseid tehnoloogiaid, mis võimaldavad protsesse automatiseerida ning äritegevust lihtsustada.
Tulemus
Klliendiuuring, sisemiste äriprotsesside analüüs ning uue digistrateegia loomine ning elluviimine.
Data
3 riigi ülene kliendiuuring (Araabia Ühendemiraadid, Omaan, Katar)
1 kvantitatiivne uuring ja kasutajatestid
“Täna seisame samas reas teiste pakkujatega, kuid koostöös Rethinkiga tunnen, et teeme sammu edasi.”
Faleh Al Abri
Tegevdirektori asetäitja