Väljakutse
Millistele klientidele keskenduda, kui arendadakse teenust, millel on väga suur ja mitmekesine kasutajaskond? GoWorkaBitil oli palju andmeid nende kasutajate kohta, kuid neil oli abi vaja andmete analüüsimisel. Nad soovisid välja sõeluda need persoonad, kellel on suurim kliendi elutsükli väärtus ja korduvkasutuse potentsiaal. GoWorkaBiti tiim oli teinud intervjuusid oma kasutajatega, kuid vajas abi tulemuste struktureerimisel ja järgmise sammu välja selgitamisel, et jätkata oma teenuse parendamist.
Protsess
Esimene sammuna kaardistasime potentsiaalsed persoonad olemasolevate andmete põhjal koos GoWorkaBiti tiimiga kahe töötoa käigus. Kuna andmetes olid mõningad ebakõlad jätkasime 13 poolstruktureeritud intervjuuga, mille viisime läbi kasutajatega kahest eelnevalt määratletud grupist. Töötubade ja intervjuude tulemuste analüüsi põhjal jõudsime järeldusele, et on olemas 2 konkreetset persoonat, kellel on ettevõtte jaoks kõrgeima väärtusega kliendi elutsükli potentsiaal. Kaardistasime ka klienditeekonnad koos oluliste valupunktidega teekonnal. Seeläbi kujunes üheks arendussuunaks see, kuidas inimesed ajutisi töövõimalusi otsivad. Sellest tulenes soovitus järgmise sammuna platvormi otsingufiltreid uuendada.
Tulemus
Projekti tulemusel sai GoWorkaBit selge arusaama, kuidas grupeerida nende kasutajaskonda. Oluliste klientide tundmine aitab GoWorkaBitil kohandada teenust ja turundustegevusi just neile persoonadele, kellel on ettevõttele kõrgeim väärtus. Projekti käigus kaardistasime ära ka kasutajakogemuse väljakutsed, mida järgmiste sammudena parandada.
Numbrid
13 intervjuud
2 peamist persoonat
Rohkem kui 200 000 rakendaja kasutajat
“Rethinkiga koostöö aitas meil mõista meie kliente ja nende teekonda uuel süstemaatilisel viisil. Välisekspertide kaasamine nende meeskonnast andis meile uue vaatenurga, kuidas kohandada meie teenust meie põhiklientidele. Koostöö oli suurepärane, kuna projekt hõlmas nii töötubasid GoWorkaBiti meeskonnaga kui ka individuaalset tööd Rethinki poolt.”
Gerli Veermäe
Kaasasutaja & COO