Väljakuts
Coop Pank soovis luua uue versiooni oma mobiilsest internetipangast. Tihedas konkurentsis silma paistmiseks oli neil vaja sügavuti mõista kliendi ootuseid. Kuidas kaardistada selgelt eristuvaid persoonasid ning mõista mida nad ootavad toodetelt ja teenustelt? Kuidas valideerida erinevaid ideid?
Lahendus
Aitasime kaardistada kliendipersoonad, mis on kooskõlas statistika baasil tehtud segmenteerimisega panga strateegiliste eesmärkide jaoks. Viisime läbi mitmeid süvaintervjuusid, mille tulemusel kaardistasime harjumusmustrid, eelistused ja puudujäägid panganduse teenustes. Andsime üle töötava testitud ja valideeritud prototüübi, mis läks edasi arendusetappi.
Tulemus
Kliendipersoonad. Toimiv ja terviklik mobiiliäpi prototüüp. Stiiliraamat ja disainisüsteem. Graafiline disain ja illustratsioonid.
Coop Pankist sai projekti järel kiireimini kasvav Eesti pank.
Andmed
6 töötuba 7 erineva pangakontori klientidega
36 süvaintervjuud 11-67 vanuses pangateenuste kasutajatega
700 mobiiliäpi vaate disaini testimisest lõpplahenduseni
“Parimate omadusetega pangarakenduse kujundamine pole kerge ülesanne, eriti arvestades, et Eesti on üks digitaalselt kõige arenenumaid ühiskondi. Teenusedisaini metodoloogia aitas meil avastada tootearenduse võimalusi, mida me varem ei märganud.”
Jan Annikve
Digikanalite juht