Browse our work

Filter
  • brand development
  • customer journey
  • customer research
  • Customer-Research
  • Executive training
  • marketing strategy
  • Personas
  • Process analysis
  • Process- and business analysis
  • Prototyping
  • SEO
  • UX design
  • UX/UI design

Ettevõtete tegevuslubadega seotud protsessides navigeerimine on olnud ettevõtjatele pidev väljakutse. Ajakohase info leidmine on olnud keeruline ning aeganõudev. Töötasime välja lahenduse, mis lihtsustab protsesse ja jagab selgeid juhiseid nõuete, lubade, teavituste ja seotud dokumentide kohta.

Confido soovis luua tõhusa iseteeninduse ja broneerimissüsteemi klientidele, rõhutades kiiret juurdepääsu teenustele ning teenuste ajaloo ja arvete selget esitlust. Nende väljakutse seisnes mitmekesiste teenuste lihtsustamises.

Evocon, OEE tarkvara ettevõte, asus strateegiliselt oma rahvusvahelist haaret kasvatama. Tugev toode ja ambitsioonikad eesmärgid vajasid mõtestatud turunduse põhimõtete ja tegevuskava loomist.

Cocone, NFT, krüpto ja digitaalse moe sektorites domineeriv ettevõte, saavutas projekti tulemusel edukalt usaldusväärse maine blockchain tööstuses. Tänu läbimõeldud digitaalsele kohalolule, selgele väärtuspakkumisele ja SEO tegevustele tõstsid nad oluliselt oma brändi väärtust meedia ja rahvusvaheliste partnerite silmis nii Euroopas kui USA-s.

Tänapäeval põhinevad enamik olulisemaid äriotsuseid andmetel. Kuid mis siis, kui andmeid on liiga palju erinevates vormingutes? GoWorkaBitil oli palju andmeid oma kasutajate kohta, kuid neil oli abi vaja nende struktureerimisel ja analüüsimisel. Suuremaks eesmärgiks oli mõista, millistel kliendipersoonadel on kõrgeim väärtus kliendi elutsükli jooksul.

IWS oli edukalt saavutanud valdkonna juhtpositsiooni oma koduturul – Eestis. Seetõttu oli nende järgmine fookus suunatud ekspordile Euroopa Liitu. Plaani toetamiseks oli neil vaja selget turundusstrateegiat ja -plaani.

Komerční Bankal oli strateegiline eesmärk lihtsustada olemasolevat toodete ja teenuste portfelli. Kuigi organisatsioonis eksisteeris kliendikeskne innovatsioonimudel, oli pädevus 9000-liikmelises organisatsioonis hajutatud.

Erasmus+ kasutas kolme erinevat vananenud veebisaiti nii disaini kui ka tehnoloogia vaatest. Lehed olid keerulised, segadust tekitavad ja mõningal määral ka omavahel vastuolulised.